Kurssi terveille BRCA I ja II -geenivirheen kantajille

Tietoa ja vertaistukea tarjoava kurssi järjestetään Helsingissä ja tapaamiskertoja on kolme: torstaisin 16.11., 14.12.2017 ja 11.1.2018
Paikkana on Helsingin Pääpostitalon saunakabinetti, Mannerheiminaukio 1 B, 00100 Helsinki
Kurssilla saa tietoa geenivirheen periytyvyydestä ja seurannasta asiantuntijalääkäreiltä ja hoitajilta. Lisäksi puheenvuoroja ja keskustelua käydään mm. geenivirheen vaikutuksesta arkeen, seksuaalisuuteen sekä geenivirheen merkityksestä perhesuhteisiin. Kurssin ohjelmassa otetaan huomioon myös osallistujien toiveet käsiteltävistä aiheista. Tapaamisten aikana on mahdollista jakaa kokemuksia ja ajatuksia muiden geenivirhettä kantavien kanssa.
Kurssin vastuuohjaajana toimii valtakunnallisen neuvontapalvelun vastaava hoitaja, syöpäsairaanhoitaja Taina Häkkinen Suomen Syöpäyhdistyksestä.

Miten kurssille voi osallistua?
Ryhmään haetaan sähköisesti verkkohakulomakkeella. Hakulomakkeen löydät: https://link.webropolsurveys.com/S/1B7C70117F317C69
Hakulomake on lähetettävä sähköisesti 20.10.2017 mennessä.  Kaikki hakijat haastatellaan ja kurssille valitaan 5-10 henkilöä.

Osallistuminen on maksutonta. Kurssin toteuttamista tukee Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus STEA.

Lisätiedot:
Taina Häkkinen