Haemme osa-aikaiseen vakituiseen työsuhteeseen YLILÄÄKÄRIÄ

Pirkanmaan Syöpäyhdistys ry on vuonna 1951 perustettu kansanterveys- ja potilasjärjestö, jonka tehtävänä on tukea ja kuntouttaa syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään sekä ehkäistä syöpää ja parantaa syövän varhaista toteamista. Lisäksi teemme ja rahoitamme syöpään liittyvää tutkimusta. Yhdistyksellä on myös oma lääkärikeskus, jossa vastaanottoa pitää 12 eri alojen asiantuntijaa. Tutustu meihin: www.pirsy.fi

Haemme osa-aikaiseen vakituiseen työsuhteeseen

YLILÄÄKÄRIÄ

vastaamaan lääkärikeskuksen terveyspalveluista ja toimimaan lääketieteellisenä asiantuntijana. Annat asiantuntevan panoksesi palvelukokonaisuuksien kehittämiseen ja osallistut yhdistyksemme laatutyöhön. Lisäksi sinulla on mahdollisuus pitää potilasvastaanottoa ja tehdä tieteellistä tutkimustyötä.

Edellytämme tehtävään valittavalta henkilöltä erikoislääkärin pätevyyttä sekä mielellään aikaisempaa kokemusta hallintotyöstä ja syöpäpotilaista. Työkokemus yksityissektorilta ja liiketoimintaosaaminen lasketaan eduksi. Sinulla on kykyä ja halua kehittää palveluja. Olet taitava verkostoituja ja yhteistyön rakentaja. Potilaiden ja heidän läheistensä parissa tehtävässä työssä sekä moniammatillisessa työyhteisössä tarvitset erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja empatiakykyä.

Tarjoamme Sinulle tehtävän arvostetussa ja ketterästi toimivassa matalahierarkkisessa asiantuntijaorganisaatiossa. Pystyt vaikuttamaan sekä työnkuvaasi että työaikaasi, joka on noin 20-50 % kokoaikatyöstä. Yhdistys on osa Syöpäjärjestöjä ja sinulla on tukenasi yhdistyksen ammattitaitoinen henkilöstö.

Lisätietoja tehtävästä antavat toiminnanjohtaja Anne Lindfors puh. 050 307 5975 ja MPS-konsultti Hanna Nyqvist puh. 020 746 9421. Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteessa uratori.mps.fi 14.12.2018 mennessä.