Pirsy ja Siskot: Operaatio Onnensukassa tehdään yhdessä hyvää

Syöpään sairastuminen on matka, jolle kukaan ei halua. Jokainen syöpään sairastunut tarvitsee matkalleen tueksi lämpöä ja hyvää mieltä – tunteen siitä, ettei ole sairautensa kanssa yksin. Operaatio Onnensukassa annetaan yhdessä syöpään sairastuneille lahja, joka lämmittää jalkoja ja mieltä. Tule mukaan Operaatio Onnensukkaan tekemään yhdessä hyvää!

Operaatio Onnensukan aikana tavoitteena on neuloa 100 paria Onnensukkia, jotka lahjoitetaan joulun alla Taysin vuodeosastoille syöpään sairastuneille. Voit osallistua neulomalla kotona Onnensukkia pitkin syksyä, kokomalla ystävät istumaan iltaa ja neulomaan yhdessä Onnensukkia tai voit tulla yksin tai yhdessä ystävien kanssa Onnensukka-iltoihin neulomaan porukalla. Voit myös seurata ja jakaa eteenpäin Operaation julkaisuja somessa Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen Facebook- ja Instagram -tileillä ja hashtagilla #OperaatioOnnensukka.

Lisätietoa Operaatio Onnensukkaan osallistumisesta, Onnensukka-ohje ja lankatiedot löytyvät täältä >>

Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen ja Siskojen Operaatio Onnensukka on käynnissä 5.10.-5.12.2018.