Ajanvaraus ja yhteystiedot

Kun sairaus tai sen pelko varjostaa mieltä, odottavan aika on pitkä. Meille on helppo tulla ilman lähetettä ja pitkiä jonoja. Kaikille avoin lääkärikeskuksemme sijaitsee yhdistyksen tiloissa Hämeenkadun itäpäässä, lähellä rautatieasemaa. Sijaitsemme bussireittien varrella ja parkkihallien läheisyydessä. Saat ammattitaitoista ja hyvää hoitoa kokeneilta erikoislääkäreiltämme, sairaanhoitajiltamme ja muilta asiantuntijoiltamme. He kaikki ovat oman alansa arvostettuja osaajia. Ajan voit varata helposti nettiajanvarauksemme kautta tai kysy vapaita aikoja toimistostamme.

Lääkärit

Kokeneet erikoislääkärimme ovat oman alansa asiantuntijoita, joilta saat luottamuksesi arvoista palvelua. Erikoisalojamme syöpäsairauksien lisäksi ovat muun muassa ihotaudit, gynekologia, kirurgia ja perinnöllisyyslääketiede.
Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen lääkärin lähetteellä alennusta -25 % Koskiröntgenin ja Koskimagneetin kuvantamistutkimuksista.

Sairaanhoitajat

Ammattitaitoiset sairaanhoitajamme palvelevat monipuolisesti kaikkia terveytensä ylläpidosta kiinnostuneita henkilöitä.

Muut asiantuntijat

Meiltä saat myös asiantuntijapalveluita hyvinvointisi ja paranemisesi tueksi. Palveluksessasi ovat fysio- ja lymfaterapeutit sekä psykoterapeutti. Kysy lisää ja varaa oma aikasi.