Ajanvaraus ja yhteystiedot

Kun sairaus tai sen pelko varjostaa mieltä, odottavan aika on pitkä. Meillä pääset hoitoon ilman lähetettä ja pitkiä jonoja. Saat ammattitaitoista ja hyvää hoitoa kokeneilta erikoislääkäreiltämme, sairaanhoitajiltamme ja asiantuntijoiltamme. He kaikki ovat oman alansa arvostettuja osaajia. Kauttamme saat myös laboratoriopalvelut.

Lääkärit

Kokeneet erikoislääkärimme ovat oman alansa asiantuntijoita, joilta saat luottamuksesi arvoista palvelua. Erikoisalojamme syöpäsairauksien lisäksi ovat muun muassa ihotaudit, gynekologia, urologia, kirurgia ja perinnöllisyyslääketiede.
Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen lääkärin lähetteellä alennusta -25% Koskiröntgenin ja Koskimagneetin kuvantamistutkimuksista.

Sairaanhoitajat

Ammattitaitoiset sairaanhoitajamme palvelevat monipuolisesti kaikkia terveytensä ylläpidosta kiinnostuneita henkilöitä.

Muut asiantuntijat

Meiltä saat myös asiantuntijapalveluita hyvinvointisi ja paranemisesi tueksi. Palveluksessasi ovat fysio- ja lymfaterapeutit sekä ravintovalmentaja ja psykoterapeutti. Kysy lisää ja varaa oma aikasi.