Sopeutumisvalmennus läheisille

Läheisten sopeutumisvalmennuskurssit tarjoavat tietoa ja tukea läheisille heidän sopeutumisensa ja jaksamisensa tueksi syöpään sairastuneen rinnalla. Vertaistuellisessa ryhmässä kokemusten jakaminen ja käytännön vinkkien vaihtaminen on antoisaa. Kursseja ohjaavat ammattilaiset.

Rinnallakulkijat -avokuntoutuskurssi syöpään sairastuneiden läheisille

Kurssi on tarkoitettu äskettäin syöpään sairastuneen läheisille. Kurssilla on mahdollista keskustellen pohtia ja käsitellä läheisen syöpään sairastumiseen liittyviä kokemuksia, ajatuksia ja tunteita ammattitaitoisten ohjaajien ja samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Kurssilla on alustuksia ja harjoituksia hyvinvointia ja jaksamista tukevista aiheista sekä vertaistuellisia keskusteluita. Kurssin ohjaajina toimivat Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen ja Kriisikeskus Osviitan työntekijät.
Kurssille valitaan 8-10 osallistujaa hakemusten perusteella. Kurssi on maksuton. Kurssi kokoontuu kerran viikossa, kuusi tapaamiskertaa:

ti 4.9.-9.10.2018 klo 17.00-19.00 Hämeenkatu 5 A, 8. krs

Hakuaika on päättynyt.

Lisätietoja ja hakemukset viimeistään 17.8.2018
www.pirsy.fi/lomakkeet tai paperilomake
toimistosta puh. 03 2499 200

Yhteistyössä kanssamme:

Uusia Rinnallakulkijat-kursseja tulossa 2019!