Henkilökohtainen tuki läheiselle

Syöpään sairastuminen herättää paljon huolta ja tunteita myös sairastuneen läheisille. Ammattilaistemme vastaanotolle voit tulla maksutta keskustelemaan ja saamaan tukea. Tarvittaessa löydät kauttamme myös terapeuttista tukea.

Keskusteluajat syöpään läheisille

Syöpään sairastuneen läheiset joutuvat usein etsimään selviytymiskeinoja ja voimavaroja uudessa elämäntilanteessa. Maksuttomilla keskusteluajoilla on hyvä käsitellä tilanteeseen liittyviä kokemuksia ammattilaisen kanssa.

Varaa maksuton keskusteluaika www.pirsy.fi tai p. 03 2499 200.

Kiireelliset keskusteluajat

Syöpään sairastuminen voi olla järkytys myös läheiselle. Mielessä voi pyöriä monenlaisia ajatuksia ja huolia, joista on hyvä puhua ammattilaisen kanssa. Kiireellisiä keskusteluaikoja voit tiedustella puhelimitse p. 03 2499 200.

Keskusteluajat parantumattomasti syöpäsairaille ja läheisille

Palliatiivisesta hoidosta puhutaan, kun syöpä ei ole enää parannettavissa ja hoidot tähtäävät syöpäsairaan oireiden ja kipujen lievittämiseen.
Jos koet tarvitsevasi tukea, yksilövastaanotolla on mahdollisuus keskustella tilanteesta ja omista kokemuksista psykoterapeuttisen koulutuksen saaneen sairaanhoitajan kanssa. Varaa aika p. 03 2499 200.

Henkilökohtainen palveluohjaus

Autamme sinua löytämään Syöpäjärjestöjen tarjonnasta sinulle sopivia palveluita jaksamisesi tueksi.
Varaa maksuton palveluohjausaika p. 03 2499 200.

Yhdistyksen sairaanhoitaja on tavattavissa Taysin Kohtaamispaikassa

Taysin uuteen pääaulaan on avattu potilas- ja vammaisjärjestöjä varten Kohtaamispaikka. Kohtaamispaikan löydät kulkemalla pääovista sisään ja käytävää pitkin kohti vanhaa pääaulaa. Kohtaamispaikka on lasiovien jälkeen vasemmalla.

Poikkea yhdistyksen sairaanhoitajan juttusille, kun oma tai läheisen syöpään sairastuminen ja siihen liittyvät asiat askarruttavat. Tarvitsetpa keskusteluaikaa ammattilaisen kanssa, vertaistukea samankaltaisessa tilanteessa olevalta tai tietoa siitä, millainen tuki tai palvelu sopisi parhaiten juuri sinulle, yhdistyksen sairaanhoitaja on Kohtaamispaikassa sinua varten.

pe 17.1., 31.1., 14.2., 28.2., 13.3., 27.3., 24.4., 8.5., 22.5. ja 5.6.2020 klo 9.00-12.00

Olemme paikalla myös Maailman Syöpäpäivänä 4.2. klo 8.00-14.00

Tays kohtaamispaikan kartta