Henkilökohtainen tuki läheiselle

Syöpään sairastuminen herättää paljon huolta ja tunteita myös sairastuneen läheisille. Sairaanhoitajamme vastaanotolle voit tulla maksutta keskustelemaan ja saamaan tukea. Tarvittaessa löydät kauttamme myös terapeuttista tukea.

Keskusteluajat syöpään sairastuneiden läheisille

Myös läheiset voivat varata ajan itselleen sairaanhoitajan vastaanotolle jakamaan huolia ja saamaan tukea. Lämpimästi tervetuloa, yksin tai yhdessä.

Varaa maksuton keskusteluaika p. 03 2499 200 tai ajanvarauksesta verkkosivuiltamme

Keskusteluajat parantumattomasti syöpäsairaan läheisille

Palliatiivisesta hoidosta puhutaan, kun syöpä ei ole enää parannettavissa ja hoidot tähtäävät syöpäsairaan oireiden ja kipujen lievittämiseen. Jos läheisenä koet tarvitsevasi tukea, yksilövastaanotolla on mahdollisuus keskustella tilanteesta ja omista kokemuksista psykoterapeuttisen koulutuksen saaneen sairaanhoitajan Mirva Heikkilä-Tynin kanssa.

Varaa aika p. 03 2499 200

Henkilökohtainen palveluohjaus

Autamme sinua löytämään sinulle sopivia palveluita jaksamisesi tueksi.

Varaa maksuton palveluohjausaika p. 03 2499 200

Taysin Kohtaamispaikka

Taysin uuteen pääaulaan on avattu Kohtaamispaikka, jossa potilas- ja vammaisjärjestöjen edustajat tarjoavat tietoa, toivoa ja tukea potilaille ja heidän läheisilleen.

Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja on tavattavissa Kohtaamispaikassa seuraavasti:

ma 14.10.2019 klo 10.00-13.00

ma 18.11.2019 klo 10.00-13.00

ma 25.11.2019 klo 10.00-13.00

ma 16.12.2019 klo 10.00-13.00

Poikkea sairaanhoitajamme juttusille, kun läheisen syöpään sairastuminen ja siihen liittyvät asiat askarruttavat.

Tarvitsetpa keskusteluaikaa ammattilaisen kanssa huolien ja tunteiden purkamiseen, vertaistukea samankaltaisessa tilanteessa olevalta läheiseltä tai selkeitä tietoja, millainen tuki tai palvelu sopisi parhaiten juuri sinulle, sairaanhoitajamme on Kohtaamispaikassa sinua varten.

Näin löydät meidät:

Tutustu myös Lääkärikeskus Pirsyn palveluihin

Lääkärikeskus Pirsyssä sinua palvelevat mm. perinnöllisyyslääketieteen erikoislääkäri ja psykoterapeutti (perheterapia) >>