Joululahjoitus

Anna lahja, jolla on merkitystä. Yksityishenkilöiden ja yritysten tekemät lahjoitukset ovat työllemme elinehto ja hyödyttävät heitä, jotka ovat meitä lähimpänä eli Pirkanmaalla asuvia sairastuneita ja heidän läheisiään. Lahjoittamalla varmistat, että voimme tarjota syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen maksutonta ja yksilöllistä tukea.

Pirkanmaan Syöpäyhdistys työskentelee sen puolesta, että syöpään sairastunut tai hänen läheisensä saavat tukea juuri silloin, kun tarve on suurin. Olemme Pirkanmaan alueella ainoa syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukemiseen erikoistunut organisaatio, jonka asiantuntijat ja vertaistukihenkilöt pystyvät riittävän pitkäaikaisesti kulkemaan rinnalla ja tarjoamaan tukea.

Meille on arvovalinta, että syöpään sairastuneille ja läheisille tarjotut palvelut ovat maksuttomia. Emme peri maksuja heiltä, joiden elämäntilanne on jo valmiiksi syövän takia raskas.

Tarjoamme esimerkiksi

• niin ammattilaisten kuin vertaistukihenkilöiden tarjoamaa keskusteluapua – kiireellisen ajan pyrimme järjestämään jo samalle tai seuraavalle päivälle
  • tukea lapsiperheille – palvelusetelit mahdollistavat käytännön avun perheille, kun omat voimavarat eivät riitä
  • tietoa ja kursseja – liikuntaa ja virkistystä, tietopäiviä ja luentoja
  • työelämäpalveluita syöpään sairastuneille

Tutustu palveluihimme sairastuneille sekä läheisille >>

Yksityishenkilöille

Pienelläkin lahjoituksella on suuri merkitys!

Voit tukea meitä lahjoittamalla haluamasi summan suoraan lahjoitustilille.

Kiitos tuestasi!

IBAN: FI05 5730 0820 1840 48
BIC: OKOYFIHH
VIESTI: Joululahjoitus

Yrityksille

Yrityslahjoitus on hieno tapa osoittaa joulumieltä ja kantaa yhteiskuntavastuuta

Yrityksenne voi lahjoittaa esimerkiksi joulukortteihin tai joulumuistamisiin tarkoitetut rahat Pirkanmaan Syöpäyhdistykselle.

Halutessanne saatte joululahjoituksen yhteydessä meiltä valmiit somemateriaalit sekä sähköisen joulukortin omia sidosryhmiänne varten, joissa kerromme yrityksenne meille tekemästä lahjoituksesta. Näin yrityksenne voi kiittää työyhteisöä, yhteistyökumppaneita ja asiakkaita kuluneesta vuodesta.

Lisäksi yrityksenne luvalla kiitämme yritystänne lahjoituksesta omissa viestintäkanavissamme.

Yrityksenne voi lahjoittaa haluamansa summan Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen lahjoitustilille:

IBAN: FI05 5730 0820 1840 48
BIC: OKOYFIHH
VIESTI: Joululahjoitus (Lisää myös yrityksen nimi)

Lisätietoja ja yhteydenotot:
viestintäkoordinaattori Piiu Latvala, piiu.latvala@pirsy.fi, p. 040 173 9444

Rahankeräyslupa: RA/2020/1628 (Poliisihallitus 16.12.2020), voimassa 01.01.2021 alkaen toistaiseksi.

Keräysalue: Pirkanmaa (Akaa, Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat ja Ylöjärvi). Varat käytetään pääsääntöisesti kalenterivuoden kuluessa lahjoitushetkestä syöpäpotilaiden tukemiseen, kuntoutukseen ja virkistykseen sekä tieteelliseen toimintaan. Rahankeräysluvan saaja ja toimeenpanija: Pirkanmaan Syöpäyhdistys ry.