Muisto-, merkkipäivä- ja testamenttilahjoitukset

Muistolahjoitus

Pirkanmaan Syöpäyhdistykselle osoitetun muistolahjoituksen kautta voitte kunnioittaa edesmenneen muistoa. Yhteisellä keräyksellä voi kukkien ja yksittäisten adressien sijasta tukea Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen työtä.

Kiitokseksi tärkeästä lahjoituksesta välitämme mielellämme omaisille tiedon muistolahjoitukseen osallistuneista sekä lahjoitusten yhteissumman ja adressin. Ilmoitattehan lahjoittajien nimet sekä yhteyshenkilön yhteystiedot.

Merkkipäivälahjoitus

Toivotko, että merkkipäivääsi muistettaisiin kukkien ja lahjojen sijasta Pirkanmaan Syöpäyhdistykselle tehdyllä lahjoituksella?

Merkkipäivälahjoituksella voit tukea toimintaamme. Lahjoituksen voit kohdentaa syöpäpotilaiden tai heidän läheistensä tukemiseen ja yhdistyksen harjoittamaan tieteelliseen tutkimustyöhön.

Kiitokseksi tärkeästä lahjoituksesta välitämme mielellämme lahjoittajien nimet ja lahjoitusten yhteissumman, joten ilmoitattehan lahjoittajien nimet sekä yhteyshenkilön yhteystiedot.

Testamenttilahjoitus

Testamenttilahjoitukset ovat mahdollistaneet Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen monipuolista toimintaa, ja niillä on edelleen suuri merkitys toiminnan jatkuvuuden turvaamisessa.

Jos harkitset testamentin tekoa, ota yhteyttä lakimieheen, joka laatii sen toiveittesi mukaan. Testamentin voit osoittaa yleisesti Pirkanmaan Syöpäyhdistykselle tai kohdentaa johonkin tiettyyn tarkoitukseen, kuten esimerkiksi syöpäpotilaiden tai heidän läheistensä tukemiseen tai yhdistyksen harjoittamaan tieteelliseen tutkimustyöhön.

Yleishyödyllisenä yhteisönä Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen ei tarvitse maksaa testamenttilahjoituksesta veroa, joten lahjoitus käytetään täysimääräisenä toimintaamme.

Lisätietoja:
toiminnanjohtaja Anne Lindfors
p. 050 307 5975, anne.lindfors@pirsy.fi.