Arjen ystävät

Arjen ystävät ovat yhdistyksemme koulutettuja vapaaehtoisia, jotka voivat lähteä syöpää sairastavien kaveriksi ulkoilemaan, asioille tai juttuseuraksi kahville. Arjen ystävät tekevät kanssasi yhdessä asioita, eivät puolesta.

Voit täyttää tässä sähköisen Arjen ystävä pyynnön >>

Teethän pyynnön ajoissa (n. 1 vk ennen Arjen ystävän tarvetta), jotta ehdimme käsitellä pyyntösi ja etsiä toiveeseesi sopivaa vapaaehtoista.

Arjen ystävät eivät toimi vertaistukihenkilöinä eikä heillä ole välttämättä omakohtaista kokemusta syövästä. Jos toivot samankaltaisessa tilanteessa ollutta vertaistukihenkilöä tueksesi, lue lisää vertaistukihenkilöistä täältä >>

Lisätietoja:

Taru Latvala, taru.latvala@pirsy.fi, p. 050 3270 367

Huoleti – tukiverkosto taskussasi

Huoleti on vertaistuen ja arjen avun mobiilisovellus huolen kohdanneelle ja hänen läheisilleen. Huoletin avulla voit löytää muita samanlaisessa tilanteessa olevia, koota oman vertaisverkostosi ja jakaa kokemuksiasi vastavuoroisesti. Voit kutsua omia läheisiäsi tukiverkostoosi ja pyytää helposti apua. Läheisten on helppoa vastata pyyntöihin ja tarjota apuaan. Huoleti auttaa kohtaamaan haastavinakin hetkinä, jotta arki voisi jatkua eikä kenenkään tarvitsisi jäädä yksin.

Arjen ystäviä löydät myös Huoleti-mobiilisovelluksesta. Tunnistat heidät Pirsy-nimimerkistä.

Tutustu Huoletiin >>