Tapahtuma-avustaja

Tapahtuma-avustajat ovat keikkaluontoisesti toimivia vapaaehtoisia, jotka toimivat tarpeellisina lisäkäsinä ja työntekijöiden pareina erilaisten tilaisuuksien järjestämisessä. Suurin osa tilaisuuksista järjestetään yhdistyksen tiloissa, mutta toisinaan tapahtuma-avustajia tarvitaan myös esimerkiksi messuilla tai ulkoilmatapahtumissa.

Tapahtuma-avustajana tehtäviisi kuuluu luoda mukavaa tunnelmaa, huolehtia tilan ja tarjoiluiden valmistelusta ja tarvittaessa vastaanottaa vieraita. Tapahtuma-avustajana mahdollistat erilaisten kokousten, yleisötilaisuuksien ja ryhmäkokoontumisten toteutumisen. Tapahtuma-avustajan tehtävät ovat keikkaluontoisia, joten voit valita ne oman tilanteesi mukaan.

Edellytämme

• kokemusta kahvitustilaisuuksien järjestämisestä
  • yhteistyökykyä ja oma-aloitteisuutta

Tapahtuma-avustajana toimiminen edellyttää, että

• sinussa on ripaus kodinhengetärtä tai hovimestaria
  • et hätkähdä isoakaan vierasmäärää
  • sinulla on silmää laittaa tarjoilut kauniisti esille
  • kohtaat mielelläsi uusia ihmisiä
  • sitoudut toimimaan yhdistyksen arvojen ja toimintaohjeiden mukaisesti

Tarjoamme merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa. Taustatukenasi on asiantunteva järjestö, jossa saat tehtävääsi perehdytyksen ja ohjausta työntekijältä. Pääset tutustumaan myös muihin vapaaaehtoisiin.