Terveyttä edistävät kurssit

Kursseilla kaikki omasta hyvinvoinnistaan kiinnostuneet saavat tukea terveyttä edistäviin valintoihin. Teemme yhteistyötä muiden toimijoiden kanssa.

28 päivää ilman -kurssit

28 päivää ilman – tukea sinulle, kun haluat lopettaa tupakoinnin. Tapaamisissa on aikaa kysymyksille, keskustelulle ja kokemusten vaihtamiselle.

Kertojen aiheet:

• Tapa, tottumus vai riippuvuus?

• Mikä tukee lopettamista?

• Jaksanko jatkaa?

• Huolenaiheet ja itsepetokset

• Vertaistuki

Saat kurssista parhaimman tuen tupakoinnin lopettamiseen, kun osallistut kaikkiin
tapaamisiin tai voit osallistua vain tiettyyn teemaan. Kuhunkin tapaamiseen otetaan 10 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Kevään aikana järjestetään kaksi kurssia. Kurssit ovat maksuttomia.

to 17.1.-14.2.2019 klo 14.00-16.00

to 4.4.-9.5.2019 klo 17.00-19.00

Kumppanuustalo Artteli, Salhojankatu 42, Tampere

Lisätietoja ja ilmoittautuminen: www.28paivaailman.fi

Yhteistyössä kanssamme

Askel kohti keveämpää elämään -kurssi

Merkittävä ylipaino suurentaa riskiä sairastua useisiin syöpätauteihin, sydän- ja verisuonisairauksiin, diabetekseen ja tuki- ja liikuntaelinsairauksiin. Kaikille avoimen kurssin tavoitteena on motivoida korjaamaan elämäntapoja pienin askelin ja samalla pyrkiä kohti pysyvää painonhallintaa. Ryhmä tarjoaa asiantuntijoiden luentoja ja työkaluja onnistumisen tueksi sekä vertaistukea kokemusten jakamiseksi. Kurssia ohjaa yhdistyksen sairaanhoitaja.

Kurssille otetaan 14 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Kurssi kokoontuu kerran viikossa, kuusi kertaa:

ke 13.3.-24.4.2019 klo 17.00-19.00

Hämeenkatu 5 A, 7. krs, Tampere

Hinta: 40 euroa

Lisätietoja ja ilmoittautuminen viimeistään 22.2.2019:

Lisätietoja puh. 03 2499 200

Yhteistyössä kanssamme: