Sairauskohtaiset tietopäivät

Sairauskohtaiset tietopäivät on tarkoitettu äskettäin syöpään sairastuneille. Tilaisuudessa käsitellään kyseistä syöpätautia, hoitoa ja toipumista. Ohjelmaan sisältyy asiantuntijaluento ja aikaa on varattu myös kysymyksille. Tietopäivässä on myös mahdollisuus keskustella samankaltaisessa tilanteessa olevien kanssa.

Rintasyöpä

to 14.12. klo 12.00-16.00
Hämeenkatu 5 A, 7.krs., Tampere

Tietopäivä on peruttu.

ti 20.3.2018  klo 12.00-16.00
Kokoustila Koskenparras, Pellavatehtaankatu 12, Tampere

Lisätietoja ja ilmoittautumiset viimeistään 6.3.2018:
www.pirsy.fi/lomakkeet tai puhelimitse 03 2499 200

Vapaita paikkoja voi tiedustella myös ilmoittautumisajan jälkeen.

Taysin ensitietopäivät

Olemme mukana Taysin ensitietopäivissä! Taysin ensitietotilaisuudet on tarkoitettu syöpään äskettäin sairastuneille ja syöpähoitojen alkuvaiheessa oleville aikuisille potilaille läheisineen. Tilaisuudessa saat ajankohtaista tietoa eri asiantuntijoilta sekä uusia näkökulmia sairastumisen aiheuttamassa muuttuneessa elämäntilanteessa. Tilaisuudessa kuulet Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen hoitajan ja vertaistukihenkilön puheenvuorot.

ma 15.1., 19.2., 12.3., 9.4., 14.5. ja 4.6. klo 12.00 – 16.30
Finn-Medi 5, Biokatu 12, Tampere (Finn-Medi 5:n pääovelta portaat alas 1. kerrokseen, iso kokoushuone)

Ilmoittautuminen viimeistään viikkoa ennen tilaisuutta: kuntoutusohjaaja Ilona Kuhmonen puh. 03 3116 9586 tai ilona.kuhmonen@pshp.fi
Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä sairastuneen syntymäaika sekä osallistujien mahdolliset erityisruokavaliot tarjoilua varten.

Lisätietoja ja ajankohdat >>

Potilasoppaat

Suomen Syöpäpotilaat julkaisee potilasoppaita eri aiheista. Oppaiden avulla tuetaan syöpäpotilaita ja heidän läheisiään tarjoamalla ajankohtaista, asiallista ja ymmärrettävää tietoa. Osa oppaista käsittelee jotain tiettyä syöpää, osa keskittyy syövän ja sen hoidon aiheuttamiin erityiskysymyksiin.

Potilasoppaisiin