Sairauskohtaiset tietopäivät

Sairauskohtaiset tietopäivät on tarkoitettu äskettäin syöpään sairastuneille. Tilaisuudessa käsitellään kyseistä syöpätautia, hoitoa ja toipumista. Ohjelmaan sisältyy asiantuntijaluento ja aikaa on varattu myös kysymyksille. Tietopäivässä on myös mahdollisuus keskustella samankaltaisessa tilanteessa olevien kanssa.

Rintasyöpä

ti 25.9.2018 klo 12.00-16.00 Kokoustila Koskenparras, Pellavatehtaankatu 12, Tampere

www.pirsy.fi/lomakkeet tai puh. 03 2499 200

Hakuaika on päättynyt.

Taysin ensitietopäivät

Ensitietotilaisuus on tarkoitettu syöpään äskettäin sairastuneille ja syöpähoitojen alkuvaiheessa oleville aikuisille potilaille läheisineen. Tilaisuudessa
saat ajankohtaista tietoa eri asiantuntijoilta sekä uusia näkökulmia sairastumisen aiheuttamassa muuttuneessa elämäntilanteessa. Ohjelmassa on myös Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen edustajan ja vertaistukihenkilön puheenvuorot. Ensitietopäivän aikana on mahdollisuus myös keskusteluun ja ajatusten vaihtamiseen. Tilaisuus on maksuton.

ma 13.8., 10.9., 8.10., 5.11. ja 3.12.2018 klo 12.00-16.30 Finn-Medi 5, Biokatu 12, Tampere (Finn-Medi 5:n pääovelta portaatalas 1. kerrokseen, iso kokoushuone)

Ilmoittautuminen viimeistään viikkoa ennen tilaisuutta: kuntoutusohjaaja Ilona Kuhmonen puh. 03 3116 9586 tai ilona.kuhmonen@pshp.fi
Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä sairastuneen syntymäaika sekä osallistujien mahdolliset erityisruokavaliot tarjoilua varten.

Lisätietoja ja ajankohdat >>

Potilasoppaat

Suomen Syöpäpotilaat julkaisee potilasoppaita eri aiheista. Oppaiden avulla tuetaan syöpäpotilaita ja heidän läheisiään tarjoamalla ajankohtaista, asiallista ja ymmärrettävää tietoa. Osa oppaista käsittelee jotain tiettyä syöpää, osa keskittyy syövän ja sen hoidon aiheuttamiin erityiskysymyksiin.

Potilasoppaisiin