Avoimet vertaistukiryhmät

Pirkanmaan Syöpäyhdistyksellä on useita eri vertaistukiryhmiä yleisesti kaikille syöpään sairastuneille tai sairauskohtaisesti. On myös ryhmiä, jotka on tarkoitettu sekä sairastuneille, että heidän läheisilleen. Ryhmiä ohjaavat koulutetut vertaistukihenkilömme.

Vertaistukiryhmät Tampereella

Café Pirsy

Perinteinen Keskustelukahvila on saanut uuden kokoontumisajan ja -paikan! Kerran kuussa tiistai-iltaisin yhdistyksen uusi ja viihtyisä keittiö muuttuu Café Pirsyksi, jossa syöpään sairastuneita varten on kahvipannu kuumana ja pullat tuoreita. Caféssa voit poiketa sen verrankuin itselle sopii tai jäädä juttusille vaikka koko ajaksi. Café Pirsyssä tapaat aina yhdistyksen  vertaistukiryhmänohjaajan ja työntekijän. Samalla saat halutessasi lisäinfoa yhdistyksen tarjonnasta kuntoutumisen tueksi. Café on maksuton,ei ennakkoilmoittautumista.

ti 4.9., 2.10., 13.11. ja 4.12.2018 klo 16.00-18.00 Hämeenkatu 5 A, 7.krs, Tampere

Pirsyn nuoret aikuiset

Pirsyn nuoret aikuiset on pirteä ja hyväntuulinen vertaistukiporukka, johon on tervetullut kuka tahansa syöpään sairastunut 18-40-vuotias. Porukan yhteydenpito ja tapaamisten sopiminen hoituvat yhdistyksen ylläpitämässä Facebook-ryhmässä. Tapaamisissa on vertaistuellisten keskusteluiden lisäksi voi olla myös jotain yhdessä tekemistä.

Lähetä ryhmään liittymispyyntö sähköpostitse: kaisa.ronkainen@pirsy.fi tai taru.latvala@pirsy.fi

Aivokasvain-ryhmä

Vertaistuellinen keskusteluryhmä aivokasvaimeen sairastuneille. Ryhmään voi osallistua myös läheisen kanssa. Ohjaajina toimivat koulutetut vapaaehtoiset ryhmänohjaajat. Ryhmä on maksuton, ei ennakkoilmoittautumista.

ke 29.8., 24.10. ja 5.12.2018 klo 17.00-19.00 Kokoustila Koskenparras Pellavatehtaankatu 12, Tampere

K60 -ryhmä syöpää sairastaville senioreille

Vertaistuellinen ja virkeä keskusteluryhmä syöpää sairastaville senioreille. Ohjaajina toimivat yhdistyksen työntekijä ja vapaaehtoinen vertaistukiryhmänohjaaja. Ryhmä on maksuton, ei ennakkoilmoittautumista.

ke 5.9., 10.10., 14.11. ja 5.12.2018 klo 13.00-15.00 Hämeenkatu 5 A, 7.krs, Tampere

Vertaistukiryhmät Pirkanmaalla

Kangasalan ryhmä

Syöpään sairastuneiden avoin vertaistuellinen keskusteluryhmä. Ohjaajina toimivat koulutetut vapaaehtoiset ryhmänohjaajat. Ei ennakkoilmoittautumista.

ti 4.9., 2.10., 6.11. ja 4.12.2018 klo 17.00-19.00 Kirjaston Suppa-tila, 2 krs., Keskusaukio, Kangasala

Ohjaajat: Raili Kuivanen puh. 040 577 8036 ja Tarja Virtanen puh. 040 0832 085

Ruoveden ryhmä

Syöpään sairastuneiden avoin vertaistukiryhmä. Tarkemmat tiedot paikallislehdessä. Ohjaajina toimivat koulutetut vapaaehtoiset ryhmänohjaajat.
Ei ennakkoilmoittautumista.

ke 8.8., 5.9., 3.10., 14.11. ja 28.11.2018 klo 18.00-20.00 Palvelutalo Honkalan takkahuone, Honkalantie 7

Ohjaajat: Ritva Saarinen puh. 040 0589 024 ja Eeva Stranius puh. 044 3041 081

Sastamalan ryhmä

Syöpään sairastuneiden avoin vertaistukiryhmä. Ohjaajina toimivat koulutetut vapaaehtoiset ryhmänohjaajat. Ei ennakkoilmoittautumista.

ke 12.9., 10.10., 14.11. ja 12.12.2018 klo 15.30-17.30 SPR:n ystäväpirtti, Puistokatu 18, Vammala

Ohjaajat: Maire Lehtimäki puh. 050 0831 624 ja Anneli Mäkelä puh. 041 5449 114

Sivu on päivitetty 13.6.2018