Anna lahja, jolla on merkitystä

Syöpään sairastunut ja hänen läheisensä tarvitsevat tukea. Me tarjoamme sitä koko sairauden ajan.

Työskentelemme sen puolesta, että sairastunut ja hänen läheisensä saavat tukea juuri silloin, kun tarve on suurin.

Lahjoitukset mahdollistavat asiantuntevat ja maksuttomat palvelut syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Meille on arvovalinta, että syöpään sairastuneille ja läheisille tarjoamamme palvelut ovat ilmaisia. Emme peri maksuja heiltä, joiden elämäntilanne on jo syövän takia raskas.

Lahjoittamalla olet mukana varmistamassa tärkeän työn jatkuvuuden.

Kiitos tuestasi!

Lahjoita

Halutessasi voit myös tehdä lahjoituksen lahjoitustilillemme

IBAN: FI05 5730 0820 1840 48
BIC: OKOYFIHH
VIESTI: Kertalahjoitus (halutessasi lisää myös yrityksenne nimi)

Tehdään yhdessä hyvää!

Rahankeräyslupa: RA/2020/1628 (Poliisihallitus 16.12.2020), voimassa 01.01.2021 alkaen toistaiseksi.

Keräysalue: Pirkanmaa (Akaa, Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat ja Ylöjärvi). Varat käytetään pääsääntöisesti kalenterivuoden kuluessa lahjoitushetkestä syöpäpotilaiden tukemiseen, kuntoutukseen ja virkistykseen sekä tieteelliseen toimintaan. Rahankeräysluvan saaja ja toimeenpanija: Pirkanmaan Syöpäyhdistys ry.