Virkistys

Sairaus määrittää ja rytmittää usein myös sairastuneen läheisen arjen. Irtiotot ja hetken hengähdystauot ovat tärkeitä myös läheisen jaksamiselle. Järjestämme myös syöpään sairastuneen läheisille suunnattuja virkistystapahtumia.

Mennään Mänttään – taiteiden kaupunkiin

Syöpään sairastuneiden ja läheisten yhteinen virkistysretki alkaa Tampereen Keskustorilta, Vanhan kirkon edustalta klo 10.00. Ensimmäinen pysähdyksemme on Serlachius-museo Gösta, jossa pääsemme opastetulla kierroksella ihastelemaan taideaarteita upeassa Joenniemen kartanossa ja sen yhteydessä olevassa modernissa paviljongissa. Kulttuurielämyksen jälkeen ruokailemme Ravintola Veturitallissa Mäntän Myllyrannassa. Kiireettömän aterian jälkeen seuraava kohteemme on entinen paperiyhtiön pääkonttori Serlachius-museo Gustaf. Kuulemme alkuinfon, jonka jälkeen on aikaa omatoimisesti tutustua talon arkkitehtuuriin, mielenkiintoiseen historiaan ja näyttelyihin. Palaamme Tampereelle Keskustorille noin klo 17.00.

ti 30.5.2023 klo 10.00-17.00

Hinta: 25 €/henkilö (sisältää bussikuljetuksen, ruokailun ja näyttelyt)

Huom! Ilmoittautumisaika 3.-28.4.2023. Ilmoittautumis- ja hakulomakkeet ovat täytettävissä kunkin tapahtuman/kurssin kohdalla ilmoitetun ajan.

Ilmoittaudu tästä >>