Kertalahjoitus

Pienikin lahjoitus on tärkeä!

Merkkipäivälahjoitus

Toivotko, että merkkipäivääsi muistettaisiin kukkien ja lahjojen sijasta Pirkanmaan Syöpäyhdistykselle tehdyllä lahjoituksella? Merkkipäivälahjoituksilla tuetaan syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tueksi tehtävää työtä.

Muistolahjoitus

Pirkanmaan Syöpäyhdistykselle osoitetun muistolahjoituksen kautta voitte kunnioittaa edesmenneen muistoa. Yhteisellä keräyksellä voi kukkien ja yksittäisten adressien sijasta tukea Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen työtä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi.

Testamenttilahjoitus

Testamenttilahjoituksilla on suuri merkitys Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen toiminnan jatkuvuuden turvaamisessa. Jos harkitset testamentin tekoa, voit ottaa yhteyttä lakimieheen. Myös me autamme mielellämme.

Yrityslahjoitus

Yrityslahjoitus on hyvä tapa tukea syöpään sairastuneiden ja läheisten hyväksi tehtävää työtä Pirkanmaalla ja kantaa yhteiskuntavastuuta. Yrityslahjoituksilla mahdollistetaan asiantuntevia ja maksuttomia palveluita syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen, jotta kenenkään ei tarvitse jäädä yksin, kun syöpä koskettaa.