Kertalahjoitus

Pienikin lahjoitus on tärkeä. Voit tukea meitä lahjoittamalla suoraan lahjoitustilille. Kiitos tuestasi!

Merkkipäivälahjoitus

Toivotko, että merkkipäivääsi muistettaisiin kukkien ja lahjojen sijasta Pirkanmaan Syöpäyhdistykselle tehdyllä lahjoituksella? Merkkipäivälahjoituksella voit tukea syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tueksi tehtävää työtä.

Testamenttilahjoitus

Testamenttilahjoituksilla on suuri merkitys Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen toiminnan jatkuvuuden turvaamisessa. Jos harkitset testamentin tekoa, ota yhteyttä lakimieheen, joka laatii sen toiveittesi mukaan.

Muistolahjoitus

Pirkanmaan Syöpäyhdistykselle osoitetun muistolahjoituksen kautta voitte kunnioittaa edesmenneen muistoa. Yhteisellä keräyksellä voi kukkien ja yksittäisten adressien sijasta tukea Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen työtä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi.

Yrityslahjoitus

Pirkanmaalla todetaan syöpä noin 10 henkilöllä joka päivä. Yrityslahjoitus on hyvä tapa tukea syöpään sairastuneiden ja läheisten hyväksi tehtävää työtä Pirkanmaalla ja kantaa yhteiskuntavastuuta. Yrityslahjoituksilla mahdollistetaan asiantuntevia ja maksuttomia palveluita syöpään sairastuneille ja läheisille, jotta kenenkään ei tarvitsisi jäädä yksin kun järkytys on kovin tai tuen tarve suurin.