Kertalahjoitus

Jokainen lahjoitus on tärkeä!

Pirkanmaan Syöpäyhdistys tekee tärkeää työtä syöpäpotilaiden ja heidän läheistensä hyväksi.

Sinä voit olla mukana mahdollistamassa tärkeän työmme jatkuvuutta lahjoittamalla.

Voit lahjoittaa verkossa, puhelimella tai tilisiirtona

• Lahjoita verkossa Lahjoita
  • Lahjoita haluamasi summa MobilePaylla numeroon 48088
  • Lahjoita tilisiirtona lahjoitustilillemme | IBAN: FI05 5730 0820 1840 48 | BIC: OKOYFIHH | VIESTI: Kertalahjoitus

Kiitos tuestasi!

Rahankeräyslupa: RA/2020/1628 (Poliisihallitus 16.12.2020), voimassa 01.01.2021 alkaen toistaiseksi.

Keräysalue: Pirkanmaa (Akaa, Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat ja Ylöjärvi). Varat käytetään pääsääntöisesti kalenterivuoden kuluessa lahjoitushetkestä syöpäpotilaiden tukemiseen, kuntoutukseen ja virkistykseen sekä tieteelliseen toimintaan. Rahankeräysluvan saaja ja toimeenpanija: Pirkanmaan Syöpäyhdistys ry.