Merkkipäivälahjoitus

Toivotko, että merkkipäivääsi muistettaisiin kukkien ja lahjojen sijasta Pirkanmaan Syöpäyhdistykselle tehdyllä lahjoituksella? Merkkipäivälahjoituksilla tuetaan syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tueksi tehtävää työtä.

Merkkipäivälahjoituksen voi tehdä Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen lahjoitustilille:

IBAN: FI05 5730 0820 1840 48
BIC: OKOYFIHH
VIESTI: Merkkipäivälahjoitus. Huomioitavan henkilön nimi.

Kiitokseksi tärkeästä lahjoituksesta välitämme mielellämme teille merkkipäivälahjoitusten yhteissumman, joten ilmoitattehan yhteyshenkilön yhteystiedot: toimisto@pirsy.fi tai p. 03 2499 200.

Haluatko lisätietoja lahjoittamisesta?

Täytä oheinen lomake ja me otamme sinuun yhteyttä!

Lahjoitukset - Yhteydenotto

Kaikkia antamiasi tietoja käsitellään luottamuksellisesti.

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimi*
Olen kiinnostunut*
Toivon, että minuun otetaan ensisijaisesti yhteyttä

Rahankeräyslupa: RA/2020/1628 (Poliisihallitus 16.12.2020), voimassa 01.01.2021 alkaen toistaiseksi.

Keräysalue: Pirkanmaa (Akaa, Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat ja Ylöjärvi). Varat käytetään pääsääntöisesti kalenterivuoden kuluessa lahjoitushetkestä syöpäpotilaiden tukemiseen, kuntoutukseen ja virkistykseen sekä tieteelliseen toimintaan. Rahankeräysluvan saaja ja toimeenpanija: Pirkanmaan Syöpäyhdistys ry.