Virkistys

Hoitojen ja kuntoutumisen lisäksi pienet irtiotot ja tauot sairastumisen sanelemasta arjesta ovat tärkeitä voimien keräämisen kannalta. Virkistystoimintamme on suunnattu syöpään sairastuneille. Järjestämme muun muassa tapahtumia ja retkiä. Lisäksi Tampereen kylpylässä on jäsenten haettavissa täysin varusteltu huoneisto omaehtoiseen lomailuun.

Koronavirus vaikuttaa Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen toimintaan, lue päivittyvä verkkotiedote täältä >>

Jäsenten lomaviikot

Tampereen Kylpylässä on syöpään sairastuneiden jäsenten haettavissa täysin varusteltu huoneisto omaehtoiseen lomailuun.
Kevätkaudella on haettavissa kolme lomaviikkoa:

Vk 15,  3.-10.4.2020
Hakemukset viimeistään 28.2.2020 (Pahoittelemme palveluesitteessä ollutta virheellistä päivämäärää 28.3.)

Vk 21, 15.-22.5.2020
Hakemukset viimeistään 10.4.2020 Peruttu.

Vk 24, 5.-12.6.2020
Hakemukset viimeistään 30.4.2020 Peruttu.

Lomaviikko myönnetään hakemusten perusteella. Katso viimeinen hakupäivä kunkin lomaviikon kohdalta.

Omavastuu: 110 euroa (Kylpylän ja ravintolan palvelut maksavat erikseen.)

Päivä Tukholmassa -virkistysmatka syöpään sairastuneille

Lähtö Keskustorilta, Tampereen vanhan kirkon edestä pe 15.5.2020 päivällä

Paluu Keskustorille, Tampereen vanhan kirkon eteen su 17.5.2020 päivällä

Työikäisille syöpään sairastuneille tarkoitetulla vertaistuellisella viikonloppumatkalla nautitaan leppoisasta tunnelmasta, merellisestä ilmasta ja maisemista,
hyvästä ruuasta sekä omatoimisesta tutustumisesta lauantain aikana Tukholmaan.  Tarkka ohjelma ilmoitetaan matkalle osallistujille.

Peruttu.

Suomen Syöpäpotilaiden lomaviikot