Virkistys

Hoitojen ja kuntoutumisen lisäksi pienet irtiotot ja tauot sairastumisen sanelemasta arjesta ovat tärkeitä voimien keräämisen kannalta. Virkistystoimintamme on suunnattu syöpään sairastuneille ja läheisille. Järjestämme muun muassa tapahtumia ja retkiä. Lisäksi Kuusamon Pulkkajärvellä, Tampereen Kylpylässä ja Turun Caribiassa on haettavissa täysin varusteltu huoneisto omaehtoiseen lomailuun.

Lomahuoneistot syöpään sairastuneille

Pirkanmaalaiset syöpään sairastuneet voivat hakea täysin varusteltua lomahuoneistoa omaan ja läheisen virkistykseen ja lomailuun.

Lomahuoneiston omavastuu on 110 euroa. Muut kulut, esim. matkakulut ja kylpyläliput, ovat omakustanteisia.

Lomahuoneisto myönnetään harkinnanvaraisesti hakemusten perusteella. Ensisijalla ovat enintään 2 vuotta sitten sairastuneet, parantumatonta syöpää sairastavat ja lapsiperheet, joissa vanhempi sairastaa syöpää.

Syksyn lomaviikot

• vko 46: 8.-15.11.2024 Holiday Club Turun Caribia
  • vko 47: 15.-22.11.2024 Holiday Club Turun Caribia
  • vko 49: 29.11.-6.12.2024 Holiday Club Tampereen Kehräämö

Hakuaika 12.8.-8.9.2024 Ilmoittautumis- ja hakulomakkeet ovat täytettävissä kunkin tapahtuman/kurssin kohdalla ilmoitetun ajan.

Jätä hakemuksesi tästä >> tai soita p. 03 2499 200

Virtaa ja voimaa musiikista

Kaikenikäisille syöpään sairastuneille ja läheisille suunnatussa hyvinvointipäivässä pääset kokeilemaan valitsemiasi toimintoja musiikin parissa. Päivä rakentuu muun muassa rentoutumisen, rummuttelun, kuuntelun ja yhdessä tekemisen ympärille musiikkiterapiaopiskelijoiden ohjauksessa. Toimintoihin voi osallistua yhdessä perheenä, yksittäin ja jakautuen eri ikäryhmän ohjelmiin.

Osallistuaksesi sinun ei tarvitse osata soittaa eikä laulaa, ohjelma sopii kaikille. Nuorille on myös omaa ohjelmaa. Maksuttomassa tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

la 26.10.2024 klo 13-16

Pirkanmaan Syöpäyhdistys, Hämeenkatu 5 A, 7. krs, Tampere

Mukaan mahtuu 50 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautumisaika 16.9.-13.10.2024 Ilmoittautumis- ja hakulomakkeet ovat täytettävissä kunkin tapahtuman/kurssin kohdalla ilmoitetun ajan.

Ilmoittaudu tästä >> tai soita p. 03 2499 200

Suomen Syöpäpotilaiden lomaviikot