Virkistys

Hoitojen ja kuntoutumisen lisäksi pienet irtiotot ja tauot sairastumisen sanelemasta arjesta ovat tärkeitä voimien keräämisen kannalta. Virkistystoimintamme on suunnattu syöpään sairastuneille. Järjestämme muun muassa tapahtumia ja retkiä. Lisäksi Tampereen kylpylässä on jäsenten haettavissa täysin varusteltu huoneisto omaehtoiseen lomailuun.

Jäsenten lomaviikko

Tampereen Kylpylässä on syöpään sairastuneiden jäsenten haettavissa täysin varusteltu huoneisto omaehtoiseen lomailuun. Lomaviikko myönnetään hakemusten perusteella.

Syyskaudella on haettavissa
lomaviikko 49 (30.11.-7.12.2018).

Omavastuu: 110 euroa (Kylpylän ja ravintolan palvelut ovat maksullisia.) Etusijalla ovat ensi kertaa virkistystoimintaan hakevat.

Hakuaika on päättynyt.

Virkistysmatka Maarianhaminaan 8.-9.9.2018

Syöpään sairastuneiden virkistysmatkalle lähdetään lauantaina 8.9. klo 5.30 Tampereelta ja takaisin Tampereelle palataan sunnuntaina 9.9. noin klo 22.00.

Omavastuuhinta on 50 € / henkilö ja se laskutetaan ennen matkalle lähtöä. Omavastuu sisältää:

• yhteiskuljetuksen Tampere-Turku-Tampere,
  • risteilyliput,
  • ateriat,
  • yhteisen retken Kastelholman linnaan ja Bomarsundin raunioille sekä
  • hotelliyöpymisen 2 hengen huoneissa.

Matkalle valitaan 25 osallistujaa hakemusten perusteella. Etusijalla ovat työikäiset syöpään sairastuneet sekä ensikertalaiset. Matkalla on mukana kaksi yhdistyksen työntekijää.

Tarkka ohjelma ilmoitetaan matkalle osallistujille.

Hakuaika on päättynyt.

Suomen Syöpäpotilaiden lomaviikot