Virkistys

Hoitojen ja kuntoutumisen lisäksi pienet irtiotot ja tauot sairastumisen sanelemasta arjesta ovat tärkeitä voimien keräämisen kannalta. Virkistystoimintamme on suunnattu syöpään sairastuneille. Järjestämme muun muassa tapahtumia ja retkiä. Lisäksi Tampereen kylpylässä on jäsenten haettavissa täysin varusteltu huoneisto omaehtoiseen lomailuun.

Koronavirus vaikuttaa Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen toimintaan, lue päivittyvä verkkotiedote täältä >>

Huomioithan että, voit osallistua lomaviikolle vain terveenä. Jos sinulla tai samassa taloudessa asuvalla on flunssan kaltaisia oireita (kuume, yskä, hengenahdistus, lihaskivut, väsymys, nuha, pahoinvointi tai ripuli), osallistuminen pitää perua p. 03 2499 200.

Jäsenten lomaviikot

Tampereen Kylpylässä on syöpään sairastuneiden jäsenten haettavissa täysin varusteltu huoneisto omaehtoiseen lomailuun. Lomaviikko myönnetään hakemusten perusteella. Syksyllä on haettavissa yksi lomaviikko:

vk 49 27.11.-4.12.2020

Omavastuu: 110 euroa (Kylpylän ja ravintolan palvelut maksavat erikseen.)

Lisätietoja ja hakemukset viimeistään 30.10.2020:
Täytä sähköinen hakemus tässä >> tai pyydä paperilomake toimistosta p. 03 2499 200

Suomen Syöpäpotilaiden lomaviikot

Suomen Syöpäpotilaiden lomakalenterin ja hakuohjeet löydät täältä >>