Virkistys

Hoitojen ja kuntoutumisen lisäksi pienet irtiotot ja tauot sairastumisen sanelemasta arjesta ovat tärkeitä voimien keräämisen kannalta. Virkistystoimintamme on suunnattu syöpään sairastuneille. Järjestämme muun muassa tapahtumia ja retkiä. Lisäksi Tampereen Kylpylässä ja Kuusamon Pulkkajärvellä on jäsenten haettavissa täysin varusteltu huoneisto omaehtoiseen lomailuun.

Koronavirus vaikuttaa Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen toimintaan, lue päivittyvä verkkotiedote täältä >>

Huomioithan että, voit osallistua lomaviikolle vain terveenä. Jos sinulla tai samassa taloudessa asuvalla on flunssan kaltaisia oireita (kuume, yskä, hengenahdistus, lihaskivut, väsymys, nuha, pahoinvointi tai ripuli), osallistuminen pitää perua p. 03 2499 200.

Jäsenten lomaviikot

Tampereen Kylpylässä ja Kuusamon Pulkkajärvellä on syöpään sairastuneiden jäsenten haettavissa täysin varusteltu huoneisto omaehtoiseen lomailuun. Lomaviikko myönnetään hakemusten perusteella.

Lomahuoneiston omavastuu on 110 euroa. Kulkeminen lomaviikoille ja kaikki muut kulut ovat omakustanteisia.

Syyskaudelle on haettavissa kaksi lomahuoneistoa viikon ajaksi:

Kuusamon Pulkkajärven huoneisto
ajalle 13.8.-20.8.2021

Aluekartta Kuusamo Pulkkajärvi>>
Pohjapiirros Kuusamo Pulkkajärvi>>

Lisätietoja ja hakemukset viimeistään 16.7.2021:
Täytä sähköinen hakemus tästä>> tai p. 03 2499 200

Tampereen Kylpylän huoneisto
ajalle 3.12.-10.12.2021

Mallikuvia Tampereen Kylpylän loma-asunnosta >>

Lisätietoja ja hakemukset viimeistään 3.11.2021:
Täytä sähköinen hakemus tästä>> tai p. 03 2499 200