Virkistys

Hoitojen ja kuntoutumisen lisäksi pienet irtiotot ja tauot sairastumisen sanelemasta arjesta ovat tärkeitä voimien keräämisen kannalta. Virkistystoimintamme on suunnattu syöpään sairastuneille ja läheisille. Järjestämme muun muassa tapahtumia ja retkiä. Lisäksi Kuusamon Pulkkajärvellä, Tampereen Kylpylässä ja Turun Caribiassa on haettavissa täysin varusteltu huoneisto omaehtoiseen lomailuun.

Ystävyyden ilta

Ystävä voi olla tärkein tuki sairauden värittämän elämän keskellä. Ystävänpäivänä kutsumme syöpään sairastuneet ystäviensä kanssa nauttimaan ystävänpäiväleivokset. Vapaamuotoisessa tilaisuudessa kuulemme elävää musiikkia ja tapahtumassa on mahdollista askarrella ystävyyden rannekorut. Mukaasi voit ottaa 1-2 ystävääsi. Voit poiketa mihin aikaan illasta tahansa tai jäädä koko ajaksi. Tilaisuus on maksuton.

Tilaisuuteen mahtuu mukaan enimmillään 60 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.

ke 14.2.2024 klo 16.30-18.00
kokoustila Koskenparras, Pellavatehtaankatu 12, Tampere (Huomioithan, ettei tila ole esteetön.)

Ilmoittautumisaika 15.1.-11.2.2024

Ilmoittaudu tästä >> tai soita p. 03 2499 200

Lomahuoneistot syöpään sairastuneille

Pirkanmaalaiset syöpään sairastuneet voivat hakea täysin varusteltua lomahuoneistoa omaan ja läheisen virkistykseen ja lomailuun. Lomahuoneistot sijaitsevat Kuusamon Pulkkajärvellä, Tampereen Kylpylässä ja Turun Caribiassa.

Lomahuoneisto myönnetään harkinnanvaraisesti hakemusten perusteella. Ensisijalla ovat enintään 2 vuotta sitten sairastuneet, parantumatonta syöpää sairastavat ja lapsiperheet, joissa vanhempi sairastaa syöpää.

Lomahuoneiston omavastuu on 110 euroa. Kaikki muut kulut, esim. matkakulut ja kylpyläliput ovat omakustanteisia.

Keväällä on haettavissa

Tampereen Kylpylä, Lapinniemenranta 12, Tampere

• vko 15: 5.-12.4.2024
  • vko 21: 17.-24.5.2024
  • vko 24: 7.-14.6.2024

Hakuaika 8.1.-16.2.2024. Ilmoittautumis- ja hakulomakkeet ovat täytettävissä kunkin tapahtuman/kurssin kohdalla ilmoitetun ajan.

Jätä hakemuksesi tästä >> tai soita p. 03 2499 200

Kesälle on haettavissa

Kuusamon Pulkkajärvi, Pulkkajärventie 15, Kuusamo

• vko 33: 9.-16.8.2024

Hakuaika 8.4.-17.5.2024. Ilmoittautumis- ja hakulomakkeet ovat täytettävissä kunkin tapahtuman/kurssin kohdalla ilmoitetun ajan.

Jätä hakemuksesi tästä >> tai soita p. 03 2499 200

Suomen Syöpäpotilaiden lomaviikot