Tapahtumavapaaehtoinen

Tapahtumavapaaehtoiset ovat keikkaluontoisesti toimivia vapaaehtoisia, jotka toimivat tarpeellisina lisäkäsinä ja työntekijöiden pareina erilaisten tilaisuuksien järjestämisessä. Suurin osa tilaisuuksista järjestetään yhdistyksen tiloissa, mutta toisinaan tapahtumavapaaehtoisia tarvitaan myös esimerkiksi messuilla tai ulkoilmatapahtumissa.

Tapahtumavapaaehtoisena tehtäviisi kuuluu luoda mukavaa tunnelmaa, huolehtia tilan ja tarjoiluiden valmistelusta ja tarvittaessa vastaanottaa vieraita. Tapahtumavapaaehtoisena mahdollistat erilaisten kokousten, yleisötilaisuuksien ja ryhmäkokoontumisten toteutumisen. Tapahtuma-avustajan tehtävät ovat keikkaluontoisia, joten voit valita ne oman tilanteesi mukaan.

Edellytämme

• kokemusta kahvitustilaisuuksien järjestämisestä
  • yhteistyökykyä ja oma-aloitteisuutta

Tapahtumavapaaehtoisena toimiminen edellyttää, että

• sinussa on ripaus kodinhengetärtä tai hovimestaria
  • et hätkähdä isoakaan vierasmäärää
  • sinulla on silmää laittaa tarjoilut kauniisti esille
  • kohtaat mielelläsi uusia ihmisiä
  • sitoudut toimimaan yhdistyksen arvojen ja toimintaohjeiden mukaisesti

Tarjoamme merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa. Taustatukenasi on asiantunteva järjestö, jossa saat tehtävääsi perehdytyksen ja ohjausta työntekijältä. Pääset tutustumaan myös muihin vapaaaehtoisiin.