Tukihenkilöpyyntö

Koulutetut vapaaehtoiset tukihenkilöt tukevat syöpään sairastuneita ja läheisiä.

Alla olevalla lomakkeella voit pyytää

• vertaistukihenkilöä syöpään sairastuneelle
  • vertaistukihenkilöä syöpään sairastuneen läheiselle
  • tukihenkilöä läheiselle, kun sairastuneella on parantumaton syöpä tai hän on palliatiivisessa hoidossa tai saattohoidossa

Huomioithan, että

• tukipyyntölomakkeella voi pyytää vain yhtä tukihenkilöä tukipyynnössä nimetylle henkilölle. Jos myös läheisesi haluavat tehdä tukihenkilöpyynnön, jokaisen on lähetettävä erillinen tukipyyntö.
  • jos teet tukihenkilöpyynnön toisen henkilön puolesta, sinulla tulee olla hänen lupansa siihen sekä hänen yhteystietojensa ilmoittamiseen. Pyynnön käsittelijä on suoraan yhteydessä häneen.
  • emme välttämättä pysty tarjoamaan vertaistukihenkilöä, jonka taustassa olisi sama syöpä kuin sinulla tai läheiselläsi, koska syöpäsairauksia on paljon erilaisia ja lisäksi elämäntilanteet ja hoidot ovat yksilöllisiä. Usein riittävän samankaltaiset kokemukset tai elämäntilanteet kuitenkin yhdistävät ja tarjoavat vertaistukea ja antoisia keskusteluita.

• Täyttämällä ja lähettämällä tämän lomakkeen annat luvan tukihenkilöpyynnön tallentamiseen yhdistyksen asiakastietorekisteriin. Kaikkia antamiasi tietoja käsitellään luottamuksellisesti. Kaikkiin hakijoihin ollaan yhteydessä.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.