Jäsenyys

Meitä on jo lähes 20 000! Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen jäsenenä saat monenlaisia etuja ja tuet tärkeää työtämme syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi. Mitä enemmän meitä on, sitä paremmin me pystymme palvelemaan syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Toimimme koko Pirkanmaan alueella.

Koronavirus vaikuttaa Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen toimintaan, lue päivittyvä verkkotiedote täältä >>

Henkilöjäsenen edut

• Syöpä-Cancer -lehti
  • Pidä huolta! -elintapaohjaus 49,50 € Lääkärikeskus Pirsyssä
  • toimistomaksusta -50 % Lääkärikeskus Pirsyssä
  • kokous- ja juhlatila Koskenpartaan tilavuokrasta -25 %
  • maksuttomat yleiset kuntosalivuorot Liikuntatila Onkosportissa
  • lomaviikko syöpään sairastuneille Tampereen Kylpylässä, omavastuu 110 € (lomaviikot myönnetään hakemusten perusteella)
  • Tampereen kylpylän lippu jäsenhintaan 15 € koodilla KYLPYLÄ20 (norm.19 €)
  • Röntgentutkan kuvantamispalveluista -15 %
  • alennuksia Viking Linen risteilyistä www.vikingline.fi/edut/pirsy
  • alennuksia Kauneusateljen palveluista

Olemme luopuneet paperisista jäsenkorteista. Saat jäsenalennuksen yhteistyökumppaneiltamme kertomalla kassalla jäsenyydestäsi. Tarvittaessa yhteistyökumppanimme tarkistavat jäsentiedon meiltä.

Jäsenenä olet tukemassa Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen alueella tehtävää tärkeää työtä syöpään sairastuneiden ja läheisten tukemiseksi, syöpäriskin pienentämiseksi ja tieteellisen tutkimuksen tekemiseksi.

Lisätietoja:
toimisto p.. 03 2499 200

Liity jäseneksi

Vuonna 2021 jäsenmaksu yksityishenkilöiltä on 25 euroa kalenterivuodelta. Jäseniksi voivat liittyä myös yritykset ja yhteisöt, joiden jäsenmaksu on 150 euroa. Yhdistyksen jäsenenä olevan kunnan jäsenmaksu on 5 senttiä kunnan asukasta kohden.

Voit liittyä jäseneksi alla olevalla lomakkeella tai ottamalla yhteyttä toimistoomme

Muutokset jäsentietoihin

Muistathan ilmoittaa jäsentietojen muutoksesta myös meille alla olevalla lomakkeella tai ottamalla yhteyttä toimistoomme. Osoitteenmuutokset päivittyvät meille automaattisesti Postin järjestelmästä.