Jäsenyys

Meitä on jo lähes 20 000! Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen jäsenenä saat monenlaisia etuja ja tuet tärkeää työtämme syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi. Mitä enemmän meitä on, sitä paremmin me pystymme palvelemaan syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Toimimme koko Pirkanmaan alueella.

Henkilöjäsenen edut

• Syöpä-Cancer -lehti
  • maksuttomat yleiset kuntosalivuorot Liikuntatila Onkosportissa
  • toimistomaksusta -50 % Lääkärikeskus Pirsyssä
  • Röntgentutkan kuvantamispalveluista -15 %
  • alennuksia Kauneusateljen palveluista
  • Greenstar hotellit: Alennus 13 % edullisimmasta päivän huonehinnasta. Hinnan saa varatessa majoituksen Greenstar-hotellien verkkosivuilta >> käyttämällä varauskoodia GSLIITTO tai suoraan hotellien vastaanotoista.
  • EasyFit: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29,90 €) | ONLINE-asiakkuus -50 % eli 7,45 €/kk (ovh. 14,90 €/kk) | BASIC-asiakkuus 34,90 €/kk | PLUS-asiakkuus 44,90 €/kk. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan EasyFitin verkkokaupassa >> alennuskoodilla SYRY23Y. Tämä koodi tulee syöttää verkkokauppaan asiakkuutta tehdessä.
  • LadyLine: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29/49 €). Kuukausimaksut normaalihintaisia (39-79 €) halutun asiakkuuden mukaisesti. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan LadyLinen verkkokaupassa >> alennuskoodilla SYRY22Y. Tämä koodi tulee syöttää verkkokauppaan asiakkuutta tehdessä.
  • Hotelli Pikku Syöte: Alennus -8% normaalihintaisista majoitushinnoista. Edun saat jäsenkorttia näyttämällä sisäänkirjautumisen yhteydessä.

Saat jäsenalennuksen yhteistyökumppaneiltamme kertomalla kassalla jäsenyydestäsi. Tarvittaessa yhteistyökumppanimme tarkistavat jäsentiedon meiltä.

Tiedote: Hoitopäiväkorvaukset lakkautettu 1.1.2021 (pdf) >>

Lisätietoja:
jasenasiat@pirsy.fi tai toimisto p. 03 2499 200

Liity jäseneksi

Vuonna 2023 jäsenmaksu yksityishenkilöiltä on 25 euroa kalenterivuodelta. Jäseniksi voivat liittyä myös yritykset ja yhteisöt, joiden jäsenmaksu on 150 euroa. Yhdistyksen jäsenenä olevan kunnan jäsenmaksu on 5 senttiä kunnan asukasta kohden.

Voit liittyä jäseneksi alla olevalla lomakkeella tai ottamalla yhteyttä toimistoomme.

Muutokset jäsentietoihin

Muistathan ilmoittaa jäsentietojen muutoksesta myös meille alla olevalla lomakkeella tai ottamalla yhteyttä toimistoomme. Osoitteenmuutokset päivittyvät meille automaattisesti Postin järjestelmästä.