Jäsenyys

Meitä on jo noin 20 000! Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen jäsenenä saat monenlaisia etuja ja tukea silloin, kun syöpä koskettaa sinua tai läheistäsi. Mitä enemmän meitä on, sitä paremmin me pystymme palvelemaan syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Toimimme koko Pirkanmaan alueella.

Vuonna 2019 jäsenmaksu yksityishenkilöiltä on 25 euroa kalenterivuodelta. Jäseniksi voivat liittyä myös yritykset ja yhteisöt, joiden jäsenmaksu on 150 euroa. Yhdistyksen jäsenenä olevan kunnan jäsenmaksu on 5 senttiä kunnan asukasta kohden.

Jäsenedut

Tarjoamme

• Tietoa: Neuvontahoitajamme auttaa ja neuvoo sairastuneita ja heidän läheisiään sekä opastaa terveellisempään elämään.
  • Tukea: sairastuneille ja läheisille suunnatut kurssit sekä tapaamiset auttavat selviämään sairauden kanssa. Vertaistuen tarjoaminen on tärkeä osa yhdistyksen toimintaa.
  • Toimintaa: Järjestämme erilaisia kursseja ja ryhmiä sekä monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa.

Jäsenenä saat

Lisäksi olet tukemassa Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen alueella tehtävää tärkeää työtä syöpään sairastuneiden ja läheisten tukemiseksi, syöpäriskin pienentämiseksi ja tieteellisen tutkimuksen tekemiseksi.
Lisätietoja jäsenasioista saat toimistostamme

Hoitopäiväkorvaus

Hoitopäiväkorvaus on suuruudeltaan 5 euroa/vuorokausi.

Hoitopäiväkorvausta on haettava 6 kuukauden kuluessa siitä päivästä alkaen, josta sitä halutaan saada.  Hoitopäiväkorvauksen saamisen edellytyksenä on, että henkilö on yhdistyksen jäsen osastohoitojakson aikana ja että jäsenmaksu on maksettu. Korvausta voi saada aikaisintaan siitä päivästä lähtien, kun jäsenmaksu on maksettu.

Hoitopäiväkorvausta haetaan kirjallisella hakemuksella, johon sisältyy myös suostumus terveystietojen käsittelyyn.  Kirjallinen hakemus on tehtävä joka kerta korvausta haettaessa. Hakemuksessa on oltava sairaalan edustajan ja hakijan allekirjoitukset tai lisäselvityksenä sairaalan edustajan allekirjoittama todistus (esim. selvitys sairaalassaolosta), josta käyvät ilmi osastopäivät ja diagnoosi.

Lataa korvaushakemus tästä

Korvaushakemus toimitetaan osoitteeseen:

Pirkanmaan Syöpäyhdistys ry
Hämeenkatu 5 A, 7.krs

Lisätietoja:

toimisto p. 03 2499 200

Liity jäseneksi

Voit liittyä jäseneksi alla olevalla lomakkeella tai ottamalla yhteyttä toimistoomme

_________________________________________________________________________________________

Muutokset jäsentietoihin

Muistathan ilmoittaa jäsentietojen muutoksesta myös meille. Osoitteenmuutoksesta ja jäsentietojen muutoksesta voit ilmoittaa alla olevalla lomakkeella tai ottamalla yhteyttä toimistoomme.