Tilavuokraus

Tervetuloa järjestämään tilaisuutesi meillä! Kokous-, koulutus- ja juhlatila Koskenparras sekä liikuntatila Onkosportti Tampereen ydinkeskustassa ovat yhdistysten ja yritysten vuokrattavissa.

Kokous-, koulutus- ja juhlatila Koskenparras

Kokous- ja koulutustilamme sijaitsee Tampereen ydinkeskustassa, osoitteessa Pellavatehtaankatu 12. Kokoustila Koskenparras soveltuu luokkamuodossa 32 henkilölle ja enimmillään 50 henkilölle.

Valokuvia ja suuntaa antava pohjapiirros Koskenpartaasta >>

Varaukseen kuuluvat

• videotykki
  • valkokangas
  • fläppitaulu
  • langaton verkko

Keittiön varusteisiin kuuluvat

• mikroaaltouuni
  • liesi
  • uuni
  • jää-viileäkaappi
  • pakastin
  • astianpesukone
  • kahvinkeitin

Tilassa on lisäksi käytettävissä kahviastiasto 50 henkilölle, ruokailuastiasto 30 henkilölle sekä tarjoiluastioita. Astioiden pesu ei sisälly vuokraan.

Lähellä sijaitsee useita pysäköintitaloja (P-Hämppi, Koskikeskus, Stockmann, Rautatieasema).

Huom! Koskenpartaan kokous- ja koulutustila sijaitsee vanhassa kiinteistössä ja tämän vuoksi kulku tilaan ei valitettavasti ole esteetön.

Vuokrahinnasto

Päivä             8.00-16.00    180 €
Ilta                16.00-22.00   120 €
Koko päivä    8.00-22.00    240 €

La-su hintoihin lisätään 20 %

Alv 0 %. Siivous sisältyy hintaan lukuun ottamatta astioiden pesua.

Mahdollisesta tilaisuuden peruuntumisesta on ilmoitettava 14 vrk ennen tilaisuuden alkua, muutoin peritään puolet vuokran määrästä.

Lisätiedot ja tilavuokraukset:

Ota yhteyttä toimistoomme

Liikuntatila Onkosportti

Liikuntatila Onkosportti sijaitsee Tampereen ydinkeskustassa osoitteessa Hämeenkatu 5 A, 7. krs.

Onkosportti on liikuntasali, jonka koko on 42 m2. Se on varustettu muutamilla kuntosalilaitteilla ja -välineillä, jotka soveltuvat kaikenikäisille. Liikuntasalin yhteydessä on pukuhuone ja suihku.

Liikuntasalin varustukseen kuuluvat:

• kuntosalilaitteet
• käsipainot (1-5 kg)
• jumppamatot

• isot ja pienet jumppapallot
• jumppakepit
• jumppanauhat
• kahvakuulat (2-10 kg)

Vuokrahinnasto:

Kertavuokraus (1-4 varausvuoroa):
ensimmäinen tunti 30 €
seuraavat tunnit 10 €

Vuokraus pidemmäksi aikaa:
ensimmäinen tunti 20 €
seuraavat tunnit 10 €

ALV. 0 %. Maksu laskulla.

Lähellä sijaitsee useita pysäköintitaloja (P-Hämppi, Stockmann, Rautatieasema, Koskikeskus).

Lisätiedot ja tilavuokraukset:

Ota yhteyttä toimistoomme