Vapaaehtoistoiminta

Vapaaehtoiset ovat järjestömme keskeinen voimavara. Vapaaehtoisena voit toimia erilaisissa tehtävissä ja tuoda oman erityisosaamisesi järjestömme tärkeään työhön. Tarjoamme kaikille vapaaehtoisillemme koulutuksen tehtävään sekä tukea ja ohjausta tehtävässä toimimisen ajan.

13.3.2020 Koronavirus vaikuttaa Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen toimintaan, lue päivittyvä verkkotiedote täältä >>

• Vapaaehtoistoiminta on peruttu toistaiseksi.

Vapaaehtoistoimintamme tarjoaa tukea ja toimintaa kaikille, joita syöpä on koskettanut. Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen vapaaehtoisena saat  merkityksellistä tekemistä ja keinoja tehdä hyvää syöpään sairastuneiden ja läheisten hyväksi. Syöpäjärjestöjen yhteinen tavoite on hyvä elämä ilman syöpää ja syövästä huolimatta. Vapaaehtoiset ovat tärkeässä roolissa ammattilaisten rinnalla tämän tavoitteen saavuttamisessa.

Vapaaehtoistoimintaamme ohjaavat arvot ovat tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus, arvostus, yhteisöllisyys, luotettavuus ja saavutettavuus

Tietoa vapaaehtoistehtävistä

Hae mukaan vapaaehtoistoimintaan >>

Kaikki vapaaehtoiset koulutetaan tehtäviinsä.