Liikunta

Sairastumisen jälkeen monia askarruttaa millainen liikunta on sopivaa. Syövästä toipuminen ja voimien vahvistuminen tapahtuvat jokaisen kohdalla omaa tahtia ja pikkuhiljaa. Sairastumisen jälkeen kannattaa käydä henkilökohtaisessa liikuntaneuvonnassa, jossa saat yksilöllistä opastusta liikkumiseen vointisi huomioiden. Liikunnallisissa vertaisryhmissämme tapaat toisia samankaltaisessa tilanteessa olleita ja pääset liikkumaan kuntosi mukaan turvallisesti ja ammattilaisten ohjaamana. Liikunta tukee omasta terveydestä huolehtimista ja ylläpitää toimintakykyä. Tärkeintä on itseään kuunnellen kokeilla ja löytää itselle sopivia liikkumisen tapoja, jotka tuovat hyvää mieltä ja vahvistavat oloa pikkuhiljaa.

Henkilökohtainen liikuntaneuvonta

Kun haluat ohjausta sinulle sopiviin ja mielekkäisiin liikkumisen tapoihin, fysioterapeuttimme Mervi Liehu tekee kanssasi henkilökohtaisen liikuntasuunnitelman, jota voit turvallisesti toteuttaa arjessasi.

Hinta: 25 €
Lisätietoja ja ajan varaaminen:
toimisto puh. 03 2499 200

Vesijumppa

Vesijumppa on ohjattua vesiliikuntaa syövän sairastaneille. Se sisältää alkulämmittelyn, eri lihasryhmien liikuntaosiot sekä loppuvenyttelyn. Sauna on käytettävissä ennen ja jälkeen jumpan. Ohjaajana toimii fysioterapeutti. Ryhmään otetaan 20 osallistujaa hakemusten perusteella. Ryhmä kokoontuu kerran viikossa, 12 kertaa.

to 10.1.-23.5.2019 klo 18.15-19.00 (ei 18.4.)

Viola-koti, Juhlatalonkatu 4, Tampere

Hinta: 152 euroa

Kuntojumppa

Kuntojumppa on ohjattua liikuntaa syövän sairastaneille, se on helppoa ja tehokasta liikuntaa erilaisten apuvälineiden avulla lisäksi tasapaino- ja kehonhallinta harjoituksia ja venyttelyä. Ohjaajana toimii fysio-ja lymfaterapeutti Mervi Liehu. Ryhmään otetaan 10 -12 osallistujaa hakemusten perusteella. Ryhmä kokoontuu kerran viikossa, 10 kertaa.

ke 6.2.-29.5.2019 klo 16.00-17.00 (ei 27.2. ja 1.5.)

Hämeenkatu 5 A, 7 krs. Tampere

Hinta: 75 euroa

Ensikertalaisen etu -10 %  Kuntojumpan tai  Lymfaryhmän hinnasta

Lymfaryhmä

Lymfaryhmä on tarkoitettu syövän sairastaneille henkilöille yläraajan turvotuksen ennaltaehkäisyyn ja lievitykseen. Ohjelmaan kuuluvat kevyt lämmittely, tuolissa tehtävä ns. lymfajumppa sekä rentoutus. Ohjaajana toimii fysio- ja lymfaterapeutti Mervi Liehu. Ryhmään otetaan 10-12 osallistujaa hakemusten perusteella. Ryhmä kokoontuu kerran viikossa, 10 kertaa.

ke 6.2.-29.5.2019 klo 15.00-16.00 (ei 27.2. ja 1.5.)

Hämeenkatu 5 A, 7 krs., Tampere

Hinta: 75 euroa

Ensikertalaisen etu -10 %  Kuntojumpan tai  Lymfaryhmän hinnasta

Yleinen kuntosalivuoro