Liikunta

Syöpään sairastumisen jälkeen monia askarruttaa, millainen liikunta on sopivaa. Toipuminen ja voimien vahvistuminen tapahtuvat jokaisen kohdalla omaa tahtia. Tärkeintä on itseään kuunnellen kokeilla ja löytää itselle sopivia liikkumisen tapoja, jotka tuovat hyvää mieltä ja vahvistavat oloa pikkuhiljaa. Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen liikuntapalvelut tukevat sairaudesta toipumista ja kuntoutumista.

Koronavirus vaikuttaa Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen toimintaan, lue päivittyvä verkkotiedote täältä >>

Tiedot syyskauden palveluista julkaistaan viikon 33 aikana

Henkilökohtainen liikuntaneuvonta

Kun haluat syöpähoitojen jälkeen ohjausta sinulle sopiviin ja kuntoutumista tukeviin liikkumisen tapoihin, fysioterapeuttimme Mervi Liehu tekee kanssasi henkilökohtaisen liikuntasuunnitelman, jota voit vointisi huomioiden toteuttaa turvallisesti arjessasi.

Hinta: 25 €

Lisätietoja ja ajanvaraus:
toimisto puh. 03 2499 200

Kuntouttava ryhmäliikunta on suunnattu ensisijaisesti enintään 2 vuotta sitten syöpään sairastuneille tai kroonisesti syöpäsairaille.

Kuntouttavat liikuntaryhmät

Ensikertalaisen etu: -10 %  Kuntojumpan tai  Lymfaryhmän hinnasta.

Kuntojumppa

Lymfaryhmä

Yleinen liikuntavuoro

Yhdistyksen liikuntatila kuntosalilaitteineen ja liikuntavälineineen on käytettävissä omatoimiseen kuntoiluun.

Yleiset liikuntavuorot on peruttu toistaiseksi koronaviruksesta johtuvien toiminnan rajoitusten vuoksi.

Tästä pääset tutustumaan Liikuntatila Onkosporttiin >>

Tietoa liikunnasta syöpäpotilaalle