Sairauskohtaiset tietopäivät

Sairauskohtaiset tietopäivät on tarkoitettu äskettäin syöpään sairastuneille. Tilaisuudessa käsitellään kyseistä syöpätautia, hoitoa ja toipumista. Ohjelmaan sisältyy asiantuntijaluento ja aikaa on varattu myös kysymyksille. Tietopäivässä on myös mahdollisuus keskustella samankaltaisessa tilanteessa olevien kanssa.

Tietopäivä äskettäin rintasyöpään sairastuneille

tiistaina 23.4.2019 klo 12.00 – 16.15
Hatanpään puistosairaala (Hapsa) Hatanpään puistokuja 8, K-siipi 1. kerros

Järjestämme yhteistyössä PSHP:n kanssa äskettäin rintasyöpään sairastuneille tieto­päi­vän, jonka tavoitteena on antaa sairastuneelle moni­puo­lista tietoa rintasyövän aiheuttamasta elämänmuu­tok­sesta. Päivä koostuu asiantuntijaluen­noista ja vertais­tuesta, aikaa on varattu myös kysymyksille ja kes­kustelulle.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen viimeistään 12.4.2019

Hakuaika on päättynyt.

www.pirsy.fi/lomakkeet tai paperilomake toimistosta puh. 03 2499 200

Taysin ensitietopäivät

Ensitietotilaisuus on tarkoitettu syöpään äskettäin sairastuneille ja syöpähoitojen alkuvaiheessa oleville aikuisille potilaille läheisineen. Tilaisuudessa
saat ajankohtaista tietoa eri asiantuntijoilta sekä uusia näkökulmia sairastumisen aiheuttamassa muuttuneessa elämäntilanteessa. Ohjelmassa on myös Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen edustajan ja kokemustoimijan puheenvuorot. Ensitietopäivän aikana on mahdollisuus myös keskusteluun ja ajatusten vaihtamiseen. Tilaisuus on maksuton.

14.1., 11.2., 11.3., 8.4., 6.5. ja 3.6.2019 klo 12.00-16.30
Finn-Medi 5, Biokatu 12, Tampere
(Finn-Medi 5:n pääovelta portaatalas 1. kerrokseen, iso kokoushuone)

Ilmoittautuminen viimeistään viikkoa ennen tilaisuutta: kuntoutusohjaaja Ilona Kuhmonen puh. 03 3116 9586 tai ilona.kuhmonen@pshp.fi
Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä sairastuneen syntymäaika sekä osallistujien mahdolliset erityisruokavaliot tarjoilua varten.

Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja tavattavissa ensitietopäivinä
Radiuksen aulassa klo 12.00-14.00.

Lisätietoja ja ajankohdat >>

Potilasoppaat

Suomen Syöpäpotilaat julkaisee potilasoppaita eri aiheista. Oppaiden avulla tuetaan syöpäpotilaita ja heidän läheisiään tarjoamalla ajankohtaista, asiallista ja ymmärrettävää tietoa. Osa oppaista käsittelee jotain tiettyä syöpää, osa keskittyy syövän ja sen hoidon aiheuttamiin erityiskysymyksiin.

Potilasoppaisiin