Tietopäivät

Sairauskohtaiset tietopäivät on tarkoitettu äskettäin syöpään sairastuneille. Tilaisuudessa käsitellään kyseistä syöpätautia, hoitoa ja toipumista. Ohjelmaan sisältyy asiantuntijaluento ja aikaa on varattu myös kysymyksille. Tietopäivässä on myös mahdollisuus keskustella samankaltaisessa tilanteessa olevien kanssa.

Tietopäivä äskettäin rintasyöpään sairastuneille

ti 3.9.2019 klo 12.00-16.15

Hatanpään puistosairaala (Hapsa) Hatanpään puistokuja 8, K-siipi 1. kerros

Äskettäin rintasyöpään sairastuneille suunnatussa tietopäivässä saat monipuolista tietoa rintasyövän aiheuttamasta elämänmuutoksesta. Päivän ohjelmassa on asiantuntijaluentoja ja mahdollisuus vertaistuelliselle keskustelulle. Aikaa on varattu myös kysymyksille.

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Taysin ensitietopäivät

Ensitietotilaisuus on tarkoitettu syöpään äskettäin sairastuneille ja syöpähoitojen alkuvaiheessa oleville aikuisille potilaille läheisineen.

Tilaisuudessa saat ajankohtaista tietoa eri asiantuntijoilta sekä uusia näkökulmia sairastumisen aiheuttamassa muuttuneessa elämäntilanteessa. Ohjelmassa on myös Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen sairaanhoitajan ja kokemustoimijan puheenvuorot. Ensitietopäivän aikana on mahdollisuus myös keskusteluun ja ajatusten vaihtamiseen.  Tilaisuus on maksuton.

ma 12.8., 9.9., 7.10., 4.11. ja 2.12.2019 klo 12.00-16.30 Finn-Medi 5, Biokatu 12, Tampere (Finn-Medi 5:n pääovelta portaat alas 1. kerrokseen, iso kokoushuone)

Ilmoittautuminen viimeistään viikkoa ennen tilaisuutta: kuntoutusohjaaja Ilona Kuhmonen p. 03 3116 9586 tai ilona.kuhmonen@pshp.fi

Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä sairastuneen syntymäaika sekä osallistujien mahdolliset erityisruokavaliot tarjoilua varten.

Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja tavattavissa ensitietopäivinä
Radiuksen aulassa klo 12.00-14.00.

Lisätietoja ja ajankohdat >>

Potilasoppaat

Suomen Syöpäpotilaat julkaisee potilasoppaita eri aiheista. Oppaiden avulla tuetaan syöpäpotilaita ja heidän läheisiään tarjoamalla ajankohtaista, asiallista ja ymmärrettävää tietoa. Osa oppaista käsittelee jotain tiettyä syöpää, osa keskittyy syövän ja sen hoidon aiheuttamiin erityiskysymyksiin.

Potilasoppaisiin