Avoimet työpaikat ja opiskelijoille

Avoimet työpaikat

Psykososiaalisen tuen asiantuntija

Haluaisitko olla mukana edistämässä hyvää elämää ilman syöpää ja syövästä huolimatta?

Etsimme työntekijää Pirkanmaan Syöpäyhdistykseen. Toiveenamme on löytää moniammatilliseen työyhteisöömme henkilö, jolla on osaamista ja intoa olla toteuttamassa psykososiaalisen tuen ja kuntoutuksen palveluita syöpää sairastaville ja heidän läheisilleen.

Tehtävänkuvaan sisältyy monipuolista asiakastyötä: psykososiaalisen tuen keskusteluvastaanottoja, rintaproteesien välitystä, kurssien ohjaamista ja terveyden edistämistä. Tehtäviin kuuluu myös tiivis yhteistyö Pirkanmaan hyvinvointialueella syöpää sairastavia hoitavien ammattilaisten kanssa.

Kelpoisuusvaatimuksena tehtävään on sairaanhoitajan tai terveydenhoitajan tutkinto. Toivomme sinulla olevan kokemusta työskentelystä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä kanssa sekä osaamista psykososiaalisen tuen asiakastyöstä.

Toimitilamme sijaitsevat Tampereen ydinkeskustassa. Työntekijöitä on 13 ja olemme osa Syöpäjärjestöjä. Työ sisältää jonkin verran iltatyötä.

Arvostamme lisäksi

• kehittämismyönteisyyttä ja valmiuksia toimia tiimin jäsenenä
  • itsenäistä työotetta ja hyviä organisointitaitoja
  • kykyä ohjata erilaisia tavoitteellisia ryhmiä
  • järjestötoiminnan tuntemusta
  • hyviä viestintä-, vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja

Hakuaika päättyy 30.9.2023. Hakemukset: anne.lindfors@pirsy.fi

Haastattelut pidetään 9. ja 10.10.2023.

Tiedustelut:
toiminnanjohtaja Anne Lindfors, puh. 050 307 5975, tavoitettavissa 13.9. klo 10–11 ja 20.9. klo 13–14.

Huom! Hakuaika on päättynyt.

Opiskelijoille

Teemme mielellämme yhteistyötä korkeakoulujen ja opiskelijoiden kanssa esimerkiksi opinnäytetöihin, pro gradu-tutkielmiin tai väitöskirjatutkimuksiin liittyen.

Ota yhteyttä:
toiminnanjohtaja Anne Lindfors, anne.lindfors@pirsy.fi