Testamenttilahjoitus

Testamenttilahjoituksilla on suuri merkitys Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen toiminnan jatkuvuuden turvaamisessa. Jos harkitset testamentin tekoa, voit ottaa yhteyttä lakimieheen. Myös me autamme mielellämme.

Testamenttituotot käytämme syöpää sairastavien ja heidän läheistensä tukemiseen. Halutessasi voit osoittaa testamentin myös tieteelliseen tutkimukseen tai muuhun määrättyyn kohteeseen. Autamme mielellämme kohteen valinnassa ja testamentin laatimisessa.

Yleishyödyllisenä yhteisönä Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen ei tarvitse maksaa testamenttilahjoituksesta veroa, joten lahjoitus käytetään täysimääräisenä toimintaamme.

Lue toiminnanjohtaja Anne Lindforsin blogikirjoituksesta, miten käytämme testamenttivaroja >>

Haluatko lisätietoja lahjoittamisesta?

Täytä oheinen lomake ja me otamme sinuun yhteyttä!

Lahjoitukset - Yhteydenotto

Kaikkia antamiasi tietoja käsitellään luottamuksellisesti.

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimi*
Olen kiinnostunut*
Toivon, että minuun otetaan ensisijaisesti yhteyttä
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.