Jäsenyys

Meitä on jo lähes 20 000! Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen jäsenenä saat monenlaisia etuja ja tuet tärkeää työtämme syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi. Mitä enemmän meitä on, sitä paremmin me pystymme palvelemaan syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Toimimme koko Pirkanmaan alueella.

Toiminta

Pirkanmaan Syöpäyhdistys tarjoaa tietoa ja tukea syöpään sairastuneelle ja läheisille. Tavoitteenamme on hyvä elämä ilman syöpää ja syövästä huolimatta.

Vapaaehtoistoiminta

Vapaaehtoiset ovat järjestömme keskeinen voimavara. Vapaaehtoisena voit toimia erilaisissa tehtävissä ja tuoda oman erityisosaamisesi järjestömme tärkeään työhön. Tarjoamme kaikille vapaaehtoisillemme koulutuksen tehtävään sekä tukea ja ohjausta tehtävässä toimimisen ajan.

Tilavuokraus

Tervetuloa järjestämään tilaisuutesi meillä! Tampereen ydinkeskustassa kokous-, koulutus- ja juhlatila Koskenparras ja liikuntatila Onkosportti ovat käytettävissäsi.

Apurahat

Pirkanmaan Syöpäyhdistys myöntää apurahoja alueelliseen syöväntutkimustyöhön joka toinen vuosi. Yhdistyksen strategian mukaisesti apurahat kohdennetaan ensisijaisesti aikuisten syöpäpotilaiden psyykkistä tukea ja kuntoutusta edistäviin tutkimuksiin, myös poikkitieteellisiin tutkimuksiin. Apurahoilla tuetaan Pirkanmaalla tehtävää tutkimustyötä.

Hallitus

Yhdistyksen hallinnosta vastaa ja toimintaa valvoo yhdistyksen hallitus, johon kuuluu puheenjohtaja ja kahdeksan (8) jäsentä.