Jäsenyys

Meitä on jo lähes 20 000! Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen jäsenenä saat monenlaisia etuja ja tuet tärkeää työtämme syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi. Mitä enemmän meitä on, sitä paremmin me pystymme palvelemaan syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Toimimme koko Pirkanmaan alueella.

Toiminta

Pirkanmaan Syöpäyhdistys tarjoaa tietoa ja tukea syöpään sairastuneelle ja läheisille. Tavoitteenamme on hyvä elämä ilman syöpää ja syövästä huolimatta.

Vapaaehtoistoiminta

Vapaaehtoistoimintamme tarjoaa merkityksellistä tekemistä ja toimintaa kaikille, joita syöpä on koskettanut. Pirsyn vapaaehtoisena voit toimia erilaisissa tehtävissä ja tuoda oman erityisosaamisesi järjestömme tärkeään työhön syöpään sairastuneiden ja läheisten hyväksi. Syöpäjärjestöjen yhteinen tavoite on hyvä elämä ilman syöpää ja syövästä huolimatta. Vapaaehtoiset ovat tärkeässä roolissa ammattilaisten rinnalla tämän tavoitteen saavuttamisessa.

Hallitus

Yhdistyksen hallinnosta vastaa ja toimintaa valvoo yhdistyksen hallitus, johon kuuluu puheenjohtaja ja kahdeksan (8) jäsentä.

Tilavuokraus

Tervetuloa järjestämään tilaisuutesi meillä! Kokous-, koulutus- ja juhlatila Koskenparras sekä liikuntatila Onkosportti Tampereen ydinkeskustassa ovat yhdistysten ja yritysten vuokrattavissa.