Yrityslahjoitus

Yrityslahjoitus on hyvä tapa tukea syöpään sairastuneiden ja läheisten hyväksi tehtävää työtä Pirkanmaalla ja kantaa yhteiskuntavastuuta. Yrityslahjoituksilla mahdollistetaan asiantuntevia ja maksuttomia palveluita syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen, jotta kenenkään ei tarvitse jäädä yksin, kun syöpä koskettaa.

Lahjoita vapaavalintainen summa

Yrityksenne voi lahjoittaa valitsemansa summan ja tukea tärkeän työmme jatkuvuutta.

Lahjoita

Halutessanne voitte tehdä tilisiirron Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen lahjoitustilille:

IBAN: FI05 5730 0820 1840 48
BIC: OKOYFIHH
VIESTI: Yrityslahjoitus

• Kiitämme lahjoituksesta julkisesti (yrityksenne luvalla) somekanavissamme sekä verkkosivuillamme.

Roosa nauha on muutakin kuin symboli

-se on konkreettista tukea, kun syöpä on osa arkea

Yrityksenne voi ostaa esimerkiksi henkilöstöllenne tai asiakkaillenne lahjaksi Roosa nauhoja! Ostettaessa nauhat Pirkanmaan Syöpäyhdistykseltä, jää tuotto käytettäväksi Pirkanmaan alueen syöpään sairastuneiden ja läheisten tueksi.

Roosa nauha -kampanja on Syöpäsäätiön vuosittain lokakuussa järjestämä hyväntekeväisyyskampanja, jossa Pirkanmaan Syöpäyhdistys on mukana. Roosa nauhan ulkoasu ja suunnittelija julkaistaan vuosittain syyskuun aikana. Pirkanmaan Syöpäyhdistys ja Syöpäsäätiö kuuluvat samaan Syöpäjärjestöt-perheeseen.

• Kiitämme nauhoja ostaneita yrityksiä (yrityksen luvalla) Roosa nauha -kuukauden aikana Pirsyn somekanavissa ja verkkosivuillamme
  • Roosa nauhan hinta on 5 €/kpl
  • Roosa nauhoja ei voi jälleenmyydä, vaan ne tulee lahjoittaa eteenpäin.

Tee joululahjoitus

Yrityslahjoitus on hieno tapa osoittaa joulumieltä ja kantaa yhteiskuntavastuuta. Joulukorttien ja joulumuistamisten sijaan yrityksenne voi tukea tukea syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi tehtävää työtä Pirkanmaalla.

Halutessanne joululahjoituksen tehnyt yrityksenne saa meiltä valmiin sidosryhmillenne suunnatun sähköisen joulukortin, jossa myös kerromme meille tehdystä lahjoituksesta. Näin yrityksenne voi kiittää työyhteisöä, yhteistyökumppaneita ja asiakkaita kuluneesta vuodesta.

Lisäksi luvallanne me mieluusti kiitämme yritystänne lahjoituksesta omissa viestintäkanavissamme.

Lisätietoja ja yhteydenotot: viestinnän asiantuntija Piiu Latvala | piiu.latvala@pirsy.fi

Kiitos, kun tuette tukea tärkeän työmme jatkuvuutta.

Lahjoita

IBAN: FI05 5730 0820 1840 48
BIC: OKOYFIHH
VIESTI: Joululahjoitus (mainitse myös yrityksenne nimi)

Haluatko lisätietoja lahjoittamisesta?

Kaikissa yrityslahjoittamiseen liittyvissä kysymyksissä sinua auttavat

• talous- ja hallintopäällikkö Marjut Anttonen | marjut.anttonen@pirsy.fi | p. 050 3814 419
  • viestinnän asiantuntija Piiu Latvala | piiu.latvala@pirsy.fi | p. 040 173 9444
  • Voit myös täyttää oheisen lomakkeen ja me otamme sinuun yhteyttä!

Lahjoitukset - Yhteydenotto

Kaikkia antamiasi tietoja käsitellään luottamuksellisesti.

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimi*
Olen kiinnostunut*
Toivon, että minuun otetaan ensisijaisesti yhteyttä

Rahankeräyslupa: RA/2020/1628 (Poliisihallitus 16.12.2020), voimassa 01.01.2021 alkaen toistaiseksi.

Keräysalue: Pirkanmaa (Akaa, Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat ja Ylöjärvi). Varat käytetään pääsääntöisesti kalenterivuoden kuluessa lahjoitushetkestä syöpäpotilaiden tukemiseen, kuntoutukseen ja virkistykseen sekä tieteelliseen toimintaan. Rahankeräysluvan saaja ja toimeenpanija: Pirkanmaan Syöpäyhdistys ry.