Yrityslahjoitus

Yrityslahjoitus on hyvä tapa tukea syöpään sairastuneiden ja läheisten hyväksi tehtävää työtä Pirkanmaalla ja kantaa yhteiskuntavastuuta. Yrityslahjoituksilla mahdollistetaan asiantuntevia ja maksuttomia palveluita syöpään sairastuneille ja läheisille, jotta kenenkään ei tarvitse jäädä yksin, kun syöpä koskettaa.

Me Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen asiantuntijat olemme tukena, kun syöpä koskettaa. Sairastuneilla ja läheisillä on muun muassa mahdollisuus päästä keskustelemaan ammattilaisen kanssa tai osallistua ammatillisesti ohjatuille jaksamista ja toipumista tukeville kursseille, joilla tapaa myös muita samankaltaisessa tilanteessa olevia. Ammattilaisten tarjoaman tuen ja ohjauksen lisäksi koulutetut vertaistukihenkilömme tarjoavat vertaistukea sekä henkilökohtaisesti että vertaistukiryhmissä, sillä saman kokenut ymmärtää usein parhaiten.

Fuck Cancer Run 2020 Tampere

Haluaako yrityksenne tukea hyvää asiaa, mutta nyt ei onnistu osallistua juoksutapahtumaan? Syöpään sairastuneiden nuorten aikuisten hyväksi tehtävää työtä voi tukea tekemällä haluamallaan summalla lahjoituksen alla olevalle lahjoitustilille ja kirjoittamalla viestikenttään ”FCR”:

IBAN: FI05 5730 0820 1840 48
BIC: OKOYFIHH
VIESTI: FCR

Yrityksen luvalla kiitämme Fuck Cancer Run -lahjoituksesta julkisesti viestintäkanavissamme.

Talouspäällikkö Marjut Anttonen, marjut.anttonen@pirsy.fi, p. 050 3814 419

Vapaavalintainen summa lahjoitustilillemme

Yritys voi lahjoittaa valitsemansa summan Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen lahjoitustilille.

IBAN: FI05 5730 0820 1840 48
BIC: OKOYFIHH
VIESTI: Yrityslahjoitus

Yrityksen luvalla kiitämme lahjoituksesta julkisesti viestintäkanavissamme.

Rahankeräyslupa: RA/2018/1030 (Sisä-Suomen poliisilaitos 05.11.2018),
01.01.2019 – 31.12.2020. Keräysalue: Pirkanmaa (Akaa, Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat ja Ylöjärvi). Varat käytetään pääsääntöisesti kalenterivuoden kuluessa lahjoitushetkestä syöpäpotilaiden tukemiseen, kuntoutukseen ja virkistykseen sekä tieteelliseen toimintaan. Rahankeräysluvan saaja ja toimeenpanija: Pirkanmaan Syöpäyhdistys ry.

Joululahjoitus

Yritys voi lahjoittaa Pirkanmaan Syöpäyhdistykselle esimerkiksi joulukortteihin tai joulumuistamisiin tarkoitetut rahat. Yrityksen luvalla kiitämme lahjoituksesta julkisesti viestintäkanavissamme. Halutessaan joululahjoituksen tehnyt yritys saa meiltä valmiit some-materiaalit sekä sidosryhmille jaettavaksi tarkoitetun sähköisen joulukortin, joissa kerromme meille tehdystä lahjoituksesta.

Roosa nauhat lahjaksi

Yritys voi ostaa Pirkanmaan Syöpäyhdistykseltä esimerkiksi henkilöstölleen tai asiakkailleen lahjaksi Roosa nauhoja, joiden tuotto jää Pirkanmaan alueelle käytettäväksi sairastuneiden ja läheisten tueksi. Roosa nauhoja ei voi jälleenmyydä vaan ne tulee lahjoittaa eteenpäin.

Roosa nauha -kampanja on Syöpäsäätiön vuosittain lokakuussa järjestämä hyväntekeväisyyskampanja, jossa Pirkanmaan Syöpäyhdistys on mukana. Roosa nauhan ulkoasu ja suunnittelija julkaistaan vuosittain lokakuun alussa. Pirkanmaan Syöpäyhdistys ja Syöpäsäätiö kuuluvat samaan Syöpäjärjestöt-perheeseen.

Yrityksen luvalla, kiitämme Roosa nauhojen ostamisesta julkisesti viestintäkanavissamme.