Muistolahjoitus

Pirkanmaan Syöpäyhdistykselle osoitetun muistolahjoituksen kautta voitte kunnioittaa edesmenneen muistoa. Yhteisellä keräyksellä voi kukkien ja yksittäisten adressien sijasta tukea Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen työtä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi.

Muistolahjoitukseen osallistuva voi tehdä lahjoituksen suoraan Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen lahjoitustilille:

IBAN: FI05 5730 0820 1840 48
BIC: OKOYFIHH
VIESTIKENTTÄ: Nimi, kenen muistoa lahjoituksella kunnioitetaan
SUMMA: (vapaavalintainen)

Kiitokseksi tärkeästä lahjoituksesta välitämme mielellämme tiedon muistolahjoituksen yhteissummasta ja adressin. Tätä varten tarvitsemme yhteyshenkilön nimen ja yhteystiedot. Ilmoitattehan  yhteyshenkilön tiedot yhdistyksen toimistoon p. 03 2499 200 tai toimisto@pirsy.fi

Keräyslupa nro RA/2016/817 on myönnetty ajalle 1.1.2017-31.12.2018 Pirkanmaan alueelle (Akaa, Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat ja Ylöjärvi)