Jäsenyys

Meitä on jo lähes 20 000! Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen jäsenenä saat monenlaisia etuja ja tuet tärkeää työtämme syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi. Mitä enemmän meitä on, sitä paremmin me pystymme palvelemaan syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Toimimme koko Pirkanmaan alueella.

Henkilöjäsenen edut

SYÖPÄ-CANCER-LEHTI: Tutustu >>

Alennuksia seuraavista yrityksistä:

BOOKBEAT: Uusille liittyville asiakkaille 45 päivän ilmainen kokeilu, jonka aikana voit kuunnella ja lukea yht. 30 h. Edun jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitun paketin mukaisesti (alkaen 9,99 €/kk). Ei sitovaa määräaikaa eli voit katkaista tilauksesi milloin tahansa.

EASYFIT: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29,90 €) | ONLINE-asiakkuus -50 % eli 7,45 €/kk (ovh. 14,90 €/kk) | BASIC-asiakkuus 34,90 €/kk | PLUS-asiakkuus 44,90 €/kk. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan EasyFitin verkkokaupassa >> alennuskoodilla SYRY23Y. Tämä koodi tulee syöttää verkkokauppaan asiakkuutta tehdessä.

GREENSTAR-HOTELLIT: Alennus -13 % edullisimmasta päivän huonehinnasta. Hinnan saa varatessa majoituksen Greenstar-hotellien verkkosivuilta >> käyttämällä varauskoodia GSLIITTO tai suoraan hotellien vastaanotoista.

HOTELLI PIKKU SYÖTE: Alennus -8 % normaalihintaisista majoitushinnoista. Edun saat jäsenkorttia näyttämällä sisäänkirjautumisen yhteydessä.

LADYLINE: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29/49 €). Kuukausimaksut normaalihintaisia (39-79 €) halutun asiakkuuden mukaisesti. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan LadyLinen verkkokaupassa >> alennuskoodilla SYRY22Y. Tämä koodi tulee syöttää verkkokauppaan asiakkuutta tehdessä.

SYNLAB: Alennus -10% kaikista laboratoriotutkimuksista sekä -paketeista. Koodi on ETU-SSY-10%, jonka voi mainita varauksen yhteydessä. Varaukset saa helposti tehtyä Synlabin verkkosivuilla >> Lääkärin lähetettä ei tarvita.

TAMPEREEN KAUNEUSATELJE: Alennus -10 % hoidoista

VIKING LINE: Vapaa-ajan risteilyistä kaudesta ja reitistä riippuen jopa 30-50 % päivän hinnasta, tuotetunnus FPKRY. Lisäksi alennuksia reittimatkoista tuotetunnuksella FPREIT. Kaikki edut löytyvät Viking Linen verkkosivuilta >>

Saat jäsenalennuksen yhteistyökumppaneiltamme yllä olevien ohjeiden mukaisesti tai kertomalla kassalla jäsenyydestäsi. Tarvittaessa yhteistyökumppanimme tarkistavat jäsentiedon meiltä.

Lisätietoja:
jasenasiat@pirsy.fi tai toimisto p. 03 2499 200

Liity jäseneksi

Vuonna 2023 jäsenmaksu yksityishenkilöiltä on 25 euroa kalenterivuodelta. Jäseniksi voivat liittyä myös yritykset ja yhteisöt, joiden jäsenmaksu on 150 euroa. Yhdistyksen jäsenenä olevan kunnan jäsenmaksu on 5 senttiä kunnan asukasta kohden.

Voit liittyä jäseneksi alla olevalla lomakkeella tai ottamalla yhteyttä toimistoomme.

Muutokset jäsentietoihin

Muistathan ilmoittaa jäsentietojen muutoksesta myös meille alla olevalla lomakkeella tai ottamalla yhteyttä toimistoomme. Osoitteenmuutokset päivittyvät meille automaattisesti Postin järjestelmästä.