Pirsyn nuorille aikuisille oma Facebook-ryhmä

Nora Valkeeniemi

Viime vuonna hyvällä fiiliksellä käynnistynyt nuorten aikuisten vertaistukitoiminta on saatavilla nyt myös diginä! Pirsy on juuri luonut uuden alustan syöpään sairastuneille nuorille aikuisille: oman salaisen facebook-ryhmän, joka on tarkoitettu kohtaamiseen, keskusteluun sekä tiedottamiseen nuorten aikuisten toiminnasta.  Ryhmän ollessa salainen, sen sisältö tai jäsenet eivät näy ulkopuolisille, joten tämä tarjoaa myös luottamuksellisen paikan olla oma itsensä.

Nuorten aikuisten vertaistukiryhmä jää maaliskuun ryhmäkerran jälkeen lyhyelle tauolle Pirsyn tiloissa tehtävän remontin vuoksi.Liity jäseneksi @Pirsyn nuoret aikuiset -ryhmään ja pysyt kartalla mitä vertaistukitoiminnassa tulee tapahtumaan kevään ja kesän aikana! Tapaamisista ja teemoista tiedotetaan jatkossa myös Face-ryhmässä.

Ryhmää ylläpitävät Pirsyn työntekijät ja pidämme huolen siitä, ettei ryhmään pääse sinne kuulumattomia henkilöitä. Mikäli olet kiinnostunut kyseisestä ryhmästä, olet noin 18-40-vuotias ja haluat päästä kohtaamaan muita samankaltaisissa tilanteissa olleita, ota yhteyttäjoko Messengerin kautta yksityisviestillä tai sähköpostitse: Taru Pirkanmaan Syöpäyhdistys tai taru.latvala@pirsy.fi

Jatkossa tiedotamme ryhmässä esimerkiksi kesän tapahtumista ja kokoontumisista, jotka ovat suunnattu nuorille aikuisille. Myös meille päin voi lähettää toiveita tai tiedusteluja toiminnasta ryhmän sisäisesti.

Nähdään ryhmässä!

Nora Valkeeniemi