Fuck Cancer Run Tampere

Lähde mukaan Fuck Cancer Run Tampere -juoksutapahtumaan syöpään sairastuneiden nuorten aikuisten hyväksi!

Fuck Cancer Run  on liikunnallinen hyväntekeväisyystapahtuma, joka järjestetään tänä vuonna ensimmäistä kertaa myös Tampereella lauantaina 27.4.2019 klo 12-16 Ratinan festivaalipuistossa.

Tapahtuma-alueen läheisyyteen pääsee parhaiten julkisilla kulkuneuvoilla ja kävelemällä Ratinan kauppakeskuksen ohi tai Laukonsillan kautta Ratinanniemeen. Omalla autolla kulkeville kaupungin keskustassa on useita pysäköintihalleja.

Fuck Cancer Runin ja koko Pirsyn toiminnan teemana vuonna 2019 on yhteisöllisyys. Onpa yhteisösi kaverit, perhe, työporukka tai vaikka harrastusporukka, innosta oma yhteisösi mukaan ja tule liikkumaan hyvän asian puolesta!

Tarkempi ohjelma päivitetään tälle sivulle.

Matkat ja hinnat

10 km     25 €

5 km       20 €

1 km       15€ (esteetön reitti)

10 km ja 5 km reitit lähtevät Ratinan festivaalipuistosta Pyhäjärven rannan puistoteitä pitkin kohti Hatanpään Arboretumia. 5 km osallistujat kääntyvät Arboretumista takaisin kohti Ratinaa, 10 km juoksijat jatkavat Härmälän rantaan asti ja suuntaavat sieltä takaisin kohti Ratinaa. 1 km esteetön reitti kulkee Ratinassa.

Kaikki reitit voi halutessaan myös kävellä.

Ilmoittaudu mukaan juoksemaan (tai kävelemään) täällä >>

Tule sponsoriksi

Yritys, tue tapahtumaa ja tärkeää asiaa sponsorina!

Jos haluat mukaan, ota yhteys Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen toiminnanjohtajaan
Anne Lindfors, anne.lindfors@pirsy.fi, p. 050 3075 975

Lisätietoja Fuck Cancer Run Tampereen tapahtumasta:

järjestökoordinaattori Kaisa Ronkainen, kaisa.ronkainen@pirsy.fi, p. 040 5365 872

Yhteistyössä:

Syli ry

Fuck Cancer Run Tampere on osa Sylva ry:n valtakunnallista Fuck Cancer toimintaa, joka nostaa esiin syöpään sairastuneet nuoret aikuiset. Sylva ry järjestää samaan aikaan vastaavan tapahtuman Helsingissä.