Fuck Cancer Run Tampere

Lähde mukaan Fuck Cancer Run Tampere -juoksutapahtumaan syöpään sairastuneiden nuorten aikuisten hyväksi!

Fuck Cancer Run  on liikunnallinen hyväntekeväisyystapahtuma, joka järjestetään tänä vuonna ensimmäistä kertaa myös Tampereella lauantaina 27.4.2019 klo 12-16 Ratinan festivaalipuistossa.

Tapahtuma-alueen läheisyyteen pääsee parhaiten julkisilla kulkuneuvoilla ja kävelemällä Ratinan kauppakeskuksen ohi tai Laukonsillan kautta Ratinanniemeen. Omalla autolla kulkeville kaupungin keskustassa on useita pysäköintihalleja.

Fuck Cancer Runin ja koko Pirsyn toiminnan teemana vuonna 2019 on yhteisöllisyys. Onpa yhteisösi kaverit, perhe, työporukka tai vaikka harrastusporukka, innosta oma yhteisösi mukaan ja tule liikkumaan hyvän asian puolesta!

Matkat ja hinnat

10 km     25 €

5 km       20 €

1 km       15€ (esteetön reitti)

10 km ja 5 km reitit lähtevät Ratinan festivaalipuistosta Pyhäjärven rannan puistoteitä pitkin kohti Hatanpään Arboretumia. Osallistujat kääntyvät Arboretumista takaisin kohti Ratinaa, 10 km juoksijat juoksevat 5 km:n reitin kahteen kertaan. 1 km esteetön reitti kulkee Ratinassa. Muistathan, että reitit eivät ole tarkistusmitattuja, eikä meillä ole ajanottoa.

Kaikki reitit voi halutessaan myös kävellä.

Ohjelma ja aikataulu

Klo 12 tapahtuma-alue aukeaa ja osallistujien ilmoittautuminen  alkaa. Osallistujille jaetaan ilmoittautumisen yhteydessä juoksunumerot ja Fuck Cancer -tuubihuivit. Ohjelma alkaa lavalla. Ohjelmassa on mm. musiikkia, yhteistyökumppaneiden, juoksijoiden, vapaaehtoisten ja asiantuntijoiden haastatteluja.

Klo 13  osallistujien ohjeistus ja alkulämmittely

Klo 13.30-13.45 lähdöt starttaavat porrastetusti. 10 km osallistujat lähtevät ensin, sitten 5 km osallistujat ja lopuksi 1 km osallistujat. Maaliintulijat saavat Fuck Cancer kangaskassin, joissa pientä välipalaevästä.

Klo 16 mennessä tapahtuma päättyy

Hämeen Liikunta ja Urheilu ry järjestää tapahtuman aikana tapahtuma-alueella leikkimielisiä pelejä, jotka soveltuvat lapsille ja aikuisille.

Muuta

Tapahtuman WC- ja pukutilat löytyvät Ratinan Stadionin tiloista.

Tapahtuma-alueella ei ole ruoka- eikä juomamyyntiä, mutta vesipiste löytyy sekä tapahtuma-alueelta, että juoksureitin varrelta Arboretumilta.

Osallistujille lähetetään tietoa tapahtumapäivästä sähköpostitse muutamaa päivää ennen tapahtumaa.

Ilmoittautuminen

Huomioithan, että Tampereen tapahtumaan ei voi ilmoittautua mukaan tapahtumapäivänä paikan päällä.

Ilmoittaudu mukaan juoksemaan (tai kävelemään) viimeistään pe 26.4.2019 tästä linkistä >>

Jos osallistutte ryhmänä, jonka osallistumismaksut maksaa yritys tai yhteisö (jolla on y-tunnus), ilmoittautukaa tapahtumaan viimeistään pe 26.4.2019 tätä kautta >>

Lisätietoja Fuck Cancer Run Tampereen tapahtumasta:

toiminnanjohtaja Anne Lindfors, anne.lindfors@pirsy.fi, p. 050 3075 975

Yhteistyössä:

Syli ry

Tapahtumaa sponsoroi:

Fuck Cancer Run Tampere on osa Sylva ry:n valtakunnallista Fuck Cancer toimintaa, joka nostaa esiin syöpään sairastuneet nuoret aikuiset. Sylva ry järjestää samaan aikaan vastaavan tapahtuman Helsingissä.