Vertaistuki läheiselle

Saman kokenut ymmärtää usein parhaiten. Syöpään sairastuneen läheisenä voit saada tueksesi vertaistukihenkilön tai käydä keskusteluja yhdistyksen ylläpitämässä läheisten Facebook-ryhmässä.

Vertaistukihenkilöt läheisille

Läheisten vertaistukihenkilöt ovat syöpään sairastuneen läheisiä yhdistyksen kouluttamia vapaaehtoistoimijoita, jotka antavat keskustelutukea syöpäsairauden aiheuttamassa elämänmuutoksessa. Samankaltaisessa tilanteessa olleen vertaistukihenkilön kanssa voit jakaa kokemuksiasi. Hän kuuntelee ja antaa tukea, ymmärrystä ja kannustusta sairauden aiheuttamassa elämänmuutoksessa. Vertaistukihenkilö voi tilanteen mukaan kertoa omasta kokemuksestaan. Vertaistukihenkilön kanssa voit keskustella puhelimessa tai tavata kasvotusten. Vertaistukihenkilöt ovat vaitiolovelvollisia.

Täytä tässä sähköinen vertaistukihenkilöpyyntö

tai ota yhteyttä:

Taru Latvala, puh. 050 3270 367, taru.latvala@pirsy.fi

Pirsyn Rinnallakulkijat -FB ryhmä

Kenelle ryhmä on tarkoitettu?

Pirkanmaalla asuville syöpään sairastuneiden läheisille.

Liittyminen ja ylläpito

Pirsyn Facebook-ryhmiä ylläpitävät yhdistyksen työntekijät, jotka hyväksyvät jokaisen jäsenen ryhmään erikseen. Vain ryhmän kohderyhmään kuuluvat henkilöt hyväksytään ryhmään. Ryhmän jäseneksi hyväksymisen jälkeen saat liittymislinkin sähköpostiisi. Ryhmä on salainen eli ryhmä ja sen jäsenet eivät näy julkisesti Facebookissa.

Liittymispyynnöt sähköpostitse:

kaisa.ronkainen@pirsy.fi tai taru.latvala@pirsy.fi