Tiedätkö, miksi Roosa nauha kannattaa ostaa Pirsyltä?

Pirkanmaan Syöpäyhdistykseltä ostettujen Roosa nauhojen tuotto käytetään pirkanmaalaisten syöpään sairastuneiden ja läheisten tueksi tehtävään työhön. Pirkanmaan Syöpäyhdistys ja Syöpäsäätiö kuuluvat samaan Syöpäjärjestöt-perheeseen.

Roosa nauha on Syöpäsäätiön valtakunnallinen kampanja, jonka tuotoilla tuetaan syksystä 2020 alkaen kotimaista syöpätutkimusta yleisesti, pääpaino on kuitenkin edelleen rintasyöpätutkimuksessa. Lisäksi tänä vuonna Roosa nauha -keräyksessä nostetaan esille syövän periytyvyyttä. Syöpä ei periydy, vaan alttius sairastua syöpään voi periytyä.

Tehdään suomalaisista maailman välittävin kansa

Tämän vuoden Roosa nauhan on suunnitellut Juha Tapio.

”Nauhassa on sormenjälkeni muistuttamassa siitä, että jokainen meistä jättää toiseen ihmiseen jäljen. Se, että välität ja kannat nauhaa on pieni, mutta merkittävä ele kaikille syövän kanssa eläville. Nauhoista kerätyillä varoilla tuetaan syöpätutkimusta, joten kantamalla nauhaa jätät jälkesi myös tuleville sukupolville. Näytetään yhdessä, että olemme maailman välittävin kansa.” – Juha Tapio kertoo.

Osta nauha itsellesi tai lahjaksi yrityksesi henkilöstölle

Käy ostamassa Roosa nauhasi (4 €/kpl) Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen toimistolta Hämeenkatu 5 A, 7.krs. Olemme avoinna ma-to 8-17, pe 8-16.

Myös yritykset voivat ostaa meiltä Roosa nauhoja lahjaksi henkilöstölleen (ei jälleenmyyntiin) ja tukea näin työtämme syöpään sairastuneiden ja läheisten hyväksi Pirkanmaalla. Roosa nauhoja ostaneita yrityksiä kiitetään (yrityksen luvalla) Roosa nauha kuukauden aikana Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen some-kanavissa ja verkkosivuilla.

Lisätietoja ja yritystilaukset: Katriina Piironen p. 050 4388 026, katriina.piironen@pirsy.fi

Lipaskeräyksen sijaan voit tehdä lahjoituksen

Tampereen keskustassa aiempina vuosina tutuksi tullutta Roosa nauha lipaskeräystä ei järjestetä tänä vuonna koronatilanteen vuoksi. Lipaskeräyksen sijaan voit tehdä lahjoituksen Syöpäsäätiölle >>

Rintasyöpätietopäivä äskettäin sairastuneille

Äskettäin rintasyöpään sairastuneille suunnatussa tietopäivässä saat monipuolista tietoa rintasyövän aiheuttamasta elämänmuutoksesta. Päivän ohjelmassa on asiantuntijaluentoja ja mahdollisuus vertaistuelliselle keskustelulle. Aikaa on varattu myös kysymyksille.

ti 6.10.2020 klo 11.30-16.00
Hämeenkatu 5A, 7.krs, Tampere

Lisätietoja ja ilmoittautuminen viimeistään 2.10.2020:
Sähköinen ilmoittautuminen tästä >> tai p. 03 2499 200