Etsimme haastateltavia tutkimukseen ”Parantumatonta syöpää sairastavan kokemus”

Ihmisen käsi pitelee suurennuslasia. Lasin läpi näkyy pieniä nukkehahmoja, jotka esittävät erilaisia ihmisiä.

Tutkimuksen tarkoituksena on kuvata parantumatonta syöpää sairastavan ihmisen arvokkuuden ja merkityksellisyyden kokemusta itsestään ja tämänhetkisestä elämästään.

Etsimme tutkimukseen haastateltaviksi parantumatonta syöpää sairastavia aikuisia. Haastateltavilta toivotaan halukkuutta miettiä ja puhua oman elämän arvokkuuden ja merkityksellisuuden kokemuksesta parantumatonta syöpää sairastaessa.

Haastattelut tapahtuvat Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen tiloissa Tampereen keskustassa. Haastattelun kesto on max 1,5 h.

Tutkimus on osa Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen työntekijän suorittamaa Diakonia-ammattikorkeakoulun ylempää ammattikorkeakoulututkintoa.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen viim. 14.4.2024:

tutkija, Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen psykososiaalisen tuen asiantuntija Kristiina Mattsson kristiina.mattsson@student.diak.fi