Etsimme joukkoomme kuntoutuksen asiantuntijaa

Haluaisitko olla mukana edistämässä hyvää elämää ilman syöpää ja syövästä huolimatta?

Etsimme joukkoomme henkilöä, joka vastaa yhdistyksen työelämäpalvelujen toteuttamisesta ja kehittämisestä. Työ sisältää yksilövastaanottoja, kursseja ja verkostotyötä. Toiveenamme on löytää moniammatilliseen työyhteisöömme henkilö, jolla on osaamista, mielenkiintoa ja halua olla toteuttamassa ja kehittämässä kuntoutuksen palveluja. Tehtävään kuuluu myös vapaaehtoistoiminnan organisoimista osana laajempaa tiimiä.

Toivomme, että sinulla on osaamista ja käytännön työkokemusta työelämäpalveluista, kuntoutuksesta sekä ihmisten psykososiaalisesta tukemisesta vakavan sairastumisen aiheuttamissa muuttuneissa elämäntilanteissa. Työ sisältää jonkin verran iltatyötä. Etätyötä on mahdollista tehdä noin kahtena päivänä viikossa. Toimitilamme sijaitsevat Tampereen ydinkeskustassa. Työntekijöitä on 14 ja olemme osa Syöpäjärjestöjä.

Kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva korkeakoulututkinto ja palvelujärjestelmän tuntemus. Tehtävässä onnistumista tukee lisäkoulutus, esimerkiksi ylempi korkeakoulututkinto ja/tai työkykykoordinaattorin koulutus.

Lisäksi arvostamme

• itsenäistä työotetta ja hyviä organisointitaitoja
  • kykyä ohjata tavoitteellisia ryhmiä
  • järjestö- ja vapaaehtoistoiminnan tuntemusta
  • erinomaisia viestintä-, vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja

Lähetäthän hakemuksesi viimeistään 23.7. sähköpostitse osoitteeseen anne.lindfors@pirsy.fi.

Tiedustelut:

toiminnanjohtaja Anne Lindfors, puh. 050 3075975, tavoitettavissa 21.6. klo 13–14 ja 26.6. klo 10-11. Haastattelut pidetään 9. ja 10.8.