Jäsenmaksun tilinumero on muuttunut

Jäsenmaksulaskussa saajan tilinumero on muuttunut. Tarkistathan tilinumeron erityisesti, jos olet tallentanut yhdistyksen tilinumeron ja viitenumeron verkkopankkiisi. Viitenumero vaihtuu vuosittain.

Laskujen lähettäminen ja maksuliikenteen hoito on ulkoistettu Visma Financial Solutions Oy:lle. Tästä syystä jäsenmaksun voit maksaa ainoastaan laskulla. Voit halutessasi tilata jäsenmaksun jatkossa e-laskuna oman verkkopankkisi kautta.

Laskun maksamiseen liittyvissä asioissa ota yhteyttä Visma Financial Solutions Oy:n verkkopalveluun maksuhelposti.fi tai asiakaspalvelun numeroon 02 4808 8000.

Muutokset jäsentietoihin

Muutokset jäsentietoihin voit tehdä sähköisellä lomakkeella. Esimerkiksi oman sähköpostiosoitteen lisääminen jäsentietoihin hoituu kätevästi lomakkeen kautta.

Myös jäsenyydestä eroaminen hoidetaan sähköisen lomakkeen kautta tai soittamalla toimistoon p. 03 2499 200. Jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei lopeta jäsenyyttä, vaan johtaa maksumuistutukseen. Maksumuistutusten lähettäminen aiheuttaa yhdistykselle ylimääräisiä kustannuksia, joten on tärkeää ilmoittaa jäsenyyden päättämisestä.