Pirkanmaan Syöpäyhdistys ottaa käyttöön lapsiperheiden siivous- ja lastenhoitopalvelusetelin

10.6.2021 alkaen Pirkanmaalla asuvat lapsiperheet, joissa vanhempi tai alaikäinen lapsi sairastaa syöpää, voivat hakea Pirkanmaan Syöpäyhdistykseltä palveluseteliä siivous- ja lastenhoitopalvelun ostamista varten.

Palvelusetelin tavoitteena on tukea ennaltaehkäisevästi perheitä ja vanhempien arjessa jaksamista, silloin kun vanhemman tai lapsen syöpä on osa elämää.

Palveluseteli on harkinnanvarainen ja päätökset tehdään hakemusten perusteella. Palvelusetelillä voi hankkia siivousta tai lastenhoitoa, tai molempia, 105-315 euron arvosta. Palveluseteli on perheille maksuton.

Pirkanmaan Syöpäyhdistys tarjoaa palvelusetelin yhteistyössä Koskihoiva Oy:n kanssa.

Lisätietoa palvelusetelistä ja sähköisen hakemuksen löydät täältä >> tai toimistosta p. 03 2499 200.