Vastaa kyselyyn ja kehitä kanssamme palveluita lapsiperheille, joissa vanhempi sairastaa syöpää

Syöpään sairastuminen koskettaa myös sairastuneen läheisiä ja haastaa vanhemmuutta sekä perheen arkea. Monet vanhemmat kaipaavat tukea syöpään sairastumisen käsittelyyn itselleen ja perheen kesken. Äidin tai isän syöpään sairastuminen herättää huolta ja monenlaisia mietteitä myös lapsissa. Pirkanmaan Syöpäyhdistys ja Pohjois-Savon Syöpäyhdistys kehittävät yhdessä palveluita lapsiperheille, joissa vanhempi sairastaa syöpää.

Kerro meille millaista lapsiperheen elämä vanhemman syövän kanssa on ja kehitä kanssamme palveluita. Kyselyyn vastaaminen vie noin 5 minuuttia.
Vastaa kyselyyn tästä linkistä >>

Vastaathan kyselyyn viimeistään sunnuntaina 8.12.2019

Kysely koskee lapsiperheitä, joissa vanhempi sairastaa syöpää ja vastauksia toivotaan perheen vanhemmilta. Toivomme vastauksia ensisijaisesti Pirkanmaan ja Pohjois-Savon alueella asuvilta. Vastauksia käsitellään luottamuksellisesti. Kiitos ajastasi!