Virtuaalinen Fuck Cancer Run 12.9.2020

Fuck Cancer Run on osa valtakunnallista Fuck Cancer -toimintaa. Tapahtuman tuotoilla tuetaan Sylva ry:n työtä syöpään sairastuneiden nuorten aikuisten hyväksi. Sylva ry järjestää syöpää sairastavien nuorten aikuisten hyväksi Fuck Cancer Run -tapahtuman ensimmäistä kertaa virtuaalisena.

Vuoden 2020 juoksutapahtuman teemana on kanssakulkijuus. Haasta kaverit, perhe, työporukka tai vaikkapa harrastusporukka kanssakulkijaksi ja tule liikkumaan hyvän asian puolesta!

Tapahtumaan voi osallistua seuraamalla suoraa lähetystä verkossa kello 13.00 – 15.30 ja juoksemalla missä tahansa itse valitsemallaan lenkkipolulla tai reitillä.

Muista ilmoittautua mukaan, sillä ilmoittauduttuasi pääset seuraamaan suorat netti- ja radiolähetykset. Ilmoittautumismaksu on vapaaehtoinen.

Lue lisää Sylvan sivuilta ja ilmoittaudu mukaan!